Publicerat Maj 25, 200719 yr 1:a för året ska ner levande så det blir aldrig trolling som 1:a fisketur ;D
Publicerat Maj 25, 200719 yr Jag har iaf testat fårtestiklar. Det är tydligen något slags delikatess på Island.I varje fall så påstod vår isländska doktorand det när hon bjöd oss på dessa fårtestiklar, surhaj och annat mer eller mindre konstigt. (Vem vet, hon kanske bara fick en lustig historia med sig hem till Island om de dumma svenskarna hon lyckades lura...) Fasen osså, ni skulle tillagat dom skivade i en stark tomatsås, helt ok och faktiskt jäkligt gott.
Publicerat Maj 30, 200719 yr Jag och en kompis kom på en god iden under fyllan.....Vi kom in på rosa elefanter och kom då på dessa rosa musungar vi hade (ormmat).Så vi började langa ner en var i wiskeyn och sen blev det en grej av det. Så man fick ingen wirre utan rosa mus. Sen urartade det sig till syrsor, sophobars och mjölmask givetvis allt levande ;D Verkar som väl anrättade testiklar vore att föredra ;D
Publicerat Maj 31, 200719 yr Verkar som väl anrättade testiklar vore att föredra ;D ;D tänk vad spriten kan göra en modig!.. ;D ;D....
Publicerat Juni 3, 200719 yr Ahh du vet " vågar du inte? -Klart jag gör :-) Du först och så vidare he he