Publicerat Juni 6, 200718 yr Den som väntar på något gott väntar alltid för länge............. Absolut! Dom som aldrig väntar för länge har aldrig längtat! ;D
Publicerat Juni 13, 200718 yr Ville bara informera att det nu har gått två veckor sen jag ansökte om licensen.... Ville ha bössa i går!!!
Publicerat Juni 13, 200718 yr Walter Borg brukar kunna ge dig bössan på lånelicens tills det att den riktiga dimper ner men det är förutsatt att du har eller har haft hagellicens tidigare. Har plockat ut två bössor så samma dag jag bestämt mig hos dem. Lycka till! Plastic is fantastic!
Publicerat Juni 13, 200718 yr Ville bara informera att det nu har gått två veckor sen jag ansökte om licensen.... Ville ha bössa i går!!! Inte för att det får dig att må bättre, men.... min senaste licens tog 4 dar! Ringde och smörjde damen som var handläggare och vips var det klart!! ;D Bor inte i Sthlm län.... /Må
Publicerat Juni 13, 200718 yr Inte för att det får dig att må bättre, men.... min senaste licens tog 4 dar! Ringde och smörjde damen som var handläggare och vips var det klart!! ;DBor inte i Sthlm län.... /Må Vissa har det bra! Man borde skriva sig någon annanstans i landet, då går det fortare att få licenserna och så kan man dra av mycket mer på skatten! (Resor till och från jobbet - 100 mil om dagen!) bg)
Publicerat Juni 28, 200718 yr Jag ringde vapenhandläggaren i dag och frågade hur det gick! Och då fick jag det glada beskedet att det redan var klart och att dom skickade licensen den 26:e alltså i förrgår, så förhoppningsvis så bör den trilla ner i brevlådan redan idag. I så fall kommer det inte dröja många timmar innan den ska skjutas in! ;D Sen vet man ju aldrig med posten, det kan ju dröja där också tydligen. Men när man skickar vanlig post så brukar den ju komma fram dagen efter, så man får väl vara lite optimistisk och tro att den kommer i dag! 8)
Publicerat Juni 28, 200718 yr Jag ringde vapenhandläggaren i dag och frågade hur det gick! Och då fick jag det glada beskedet att det redan var klart och att dom skickade licensen den 26:e alltså i förrgår, så förhoppningsvis så bör den trilla ner i brevlådan redan idag. I så fall kommer det inte dröja många timmar innan den ska skjutas in! ;DSen vet man ju aldrig med posten, det kan ju dröja där också tydligen. Men när man skickar vanlig post så brukar den ju komma fram dagen efter, så man får väl vara lite optimistisk och tro att den kommer i dag! 8) ;D.. då håller vi tummen för dej!.. å hoppas den dyker upp i dag!.. lär väll höras ända till Tyresö när de börjar smälla!.. ;D ;D
Publicerat Juni 28, 200718 yr Ja nu är den hemma! ;D Var ute en sväng på Haninge jaktskytte klubb och pangade lite! Det var kul! Synd bara att det regnade så mycket! Men jag är riktigt nöjd med bössan och hoppas jag kommer förbli det även i framtiden! ;D
Publicerat Juni 29, 200718 yr Bakgrunden är vackrare än vad någon bössa kan bli! ;D Varför köpa fula sängkläder när det finns så där fina! ;D
Publicerat Juni 29, 200718 yr Bakgrunden är vackrare än vad någon bössa kan bli! ;DVarför köpa fula sängkläder när det finns så där fina! ;D Du är väl singel!!!!!!!!!!!
Publicerat Juni 29, 200718 yr Du är väl singel!!!!!!!!!!! Jo det är jag, men vad har det med saken att göra? Även om jag var gift skulle jag ändå ha dessa sängkläder! Som sagt, varför köpa fulare saker när det finns fina? ???
Publicerat Juni 29, 200718 yr Om vi nu inte diskuterar sängkläder så tycker jag att bössan är cooool.
Publicerat Juni 29, 200718 yr Om vi nu inte diskuterar sängkläder så tycker jag att bössan är cooool. Klart bössan är cool, lite förnedrad bara
Publicerat Juni 29, 200718 yr ;D.. va e de för skit du lagt bössan på???.. e du inte rädd den ska bli skitig???..... bösse ser j-ä bra ut iaf!.. ;D
Publicerat Juni 29, 200718 yr Stackars bössa Har inte varit hemma länge alls o så skitar du ner den direkt : ??? ??? :-* ;D ;D
Publicerat Juni 29, 200718 yr Va fan finns det inga människor med smak här? ??? Jag vet att ni är avundsjuka på Djurgårdens framgångar och att vi är er överlägsna, men det var meningen att ni skulle se bössan och inte det utomordentligt vackra täcket den ligger på!!! ;D Djurgården - Lite finare, lite bättre!