Publicerat Juni 8, 200719 yr Orkar inte sitta i lägenheten så jag åkte upp til skogs sjön o kopla av lite o tog lite bilder mycke ro givande här uppe. Mvh.
Publicerat Juni 8, 200719 yr Författare Jag förstår inte hur du ska komma hem, skulle vara myggen då ;D He he ja det är kanon där. Mvh.
Publicerat Juni 8, 200719 yr Nice Flex! Tog sig inte jycken ett kvällsdopp när han hade chansen ??? ;D Det borde väl ha varit skönt.
Publicerat Juni 8, 200719 yr Författare Sköna bilder Flex. Verkar vara lite av ett paradis där Ja det är fint där råder ett sånt lugn över sjön. Nice Flex! Tog sig inte jycken ett kvällsdopp när han hade chansen ??? ;D Det borde väl ha varit skönt. Ha ha han är en sån badkruka när magen tar vatten är det stop ;D Mvh.
Publicerat Juni 8, 200719 yr Vilken liten idyll!! Jag ska ta kort på min lilla favvo-sjö. Du kommer att gilla den. Och vilket gäddfiske!!!!!!!!! :o
Publicerat Juni 8, 200719 yr Jag skulle lätt hoppa i och bada lite, och då är jag lite av en badkruka... Jag brukar inte bada men där hade nog till å med jag hoppat i! ;D
Publicerat Juni 9, 200719 yr Ja det är fint där råder ett sånt lugn över sjön.Ha ha han är en sån badkruka när magen tar vatten är det stop ;D Mvh. Hahaha!;D
Publicerat Juni 9, 200719 yr ;D.. ser väldigt fint ut för flugfiske!.. ;DFör att inte tala om hur fint det ser ut för vattendirigerings träning av labradorer
Publicerat Juni 9, 200719 yr För att inte tala om hur fint det ser ut för vattendirigerings träning av labradorer å skrämma fisken. ??? ???......
Publicerat Juni 9, 200719 yr E de en vanlig abborrtjärn eller ett exlusivare rottenonbehandlat (stavning?) vatten? Hur som helst ser den helt ljuvlig ut.
Publicerat Juni 9, 200719 yr Här har du en bild på en av sjöarna på jaktmarken. Det är dock inte den jag syftade på tidigare. Fler bilder finns i min jaktdagbok.
Publicerat Juni 9, 200719 yr Jag vill se bilder på fisken du fick Flex! ;DMvh. Behövs det mikroskop eller sedvanlig fiskarlögn bg)
Publicerat Juni 9, 200719 yr Författare Behövs det mikroskop eller sedvanlig fiskarlögn bg) ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Juni 9, 200719 yr För att inte tala om hur fint det ser ut för vattendirigerings träning av labradorer Hmmm jag trodde inte att fetlabbar var dirigerbara... ;D ;D