Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Då är den hemma min Husqvarna mod 640 30- 06

Featured Replies

Publicerat

En bra bössa Foffe.

För att bli kompis med den på skjutbanan borde du omgående skaffa lägre fästen till den. Ditt fäste är tänkt för en kikare utan objektiv med see thrue egenskaper vilket gör fästet onödigt högt.

MVH

Publicerat

Ser ju bra ut och bli inte rädd för rekrylen när den klappar till! ;D

Publicerat
  • Författare
En bra bössa Foffe.

För att bli kompis med den på skjutbanan borde du omgående skaffa lägre fästen till den. Ditt fäste är tänkt för en kikare utan objektiv med see thrue egenskaper vilket gör fästet onödigt högt.

MVH

Jo jag vet att det är för högt så fort jag får råd igen ska fixa nya festen till den. Kikaren som sitter på nu är inte den kikare som satt där när jag la undan den för 2 veckor sedan jag fick en ny kikare, vapenrem och fodrall när jag köpte vapnet en kampanj dom har i på afärn just nu när man köper en beg studsare.

Publicerat
  • Författare
Ser ju bra ut och bli inte rädd för rekrylen när den klappar till! ;D

He he ska försöka att inte bli det  ;D

Publicerat
Jo jag vet att det är för högt så fort jag får råd igen ska fixa nya festen till den. Kikaren som sitter på nu är inte den kikare som satt där när jag la undan den för 2 veckor sedan jag fick en ny kikare, vapenrem och fodrall när jag köpte vapnet en kampanj dom har i på afärn just nu när man köper en beg studsare.

är du säker på att det kommer funka med lägre fästen? det är väl flaggsäkring på bössan? jäkligt fin bössa förresten!  :D

Publicerat
är du säker på att det kommer funka med lägre fästen? det är väl flaggsäkring på bössan? jäkligt fin bössa förresten!  :D

Titta på bilden igen, ingen flaggsäkring och en normal säkring på sidan

Publicerat
He he ska försöka att inte bli det  ;D

;D

Publicerat
  • Författare
Titta på bilden igen, ingen flaggsäkring och en normal säkring på sidan

Det är även en flaggsäkring på den

Publicerat
Det är även en flaggsäkring på den

Ja det stämmer ju, men den behövs väl inte.

Publicerat
  • Författare
Ja det stämmer ju, men den behövs väl inte.

Jag har då inget behov av den. När det finns en annan säkring på den.

Publicerat
  • Författare

Då har man fixat nya fästen till den, blev betydligt bätre. ska ut i veckan o testa skjuta med den.

Publicerat
Då har man fixat nya festen till den, blev betydligt bätre. ska ut i veckan o testa skjuta med den.

Så du fixar fester åt dina vapen, hmmm...  ;D

Publicerat
  • Författare

Jupp det gör jag  ;)

Publicerat
Jupp det gör jag  ;)

vem gör inte de!... Herendil e bara avis för han bara hafft en fest!.. ;D ;D ;D ;D... ;)

Publicerat
vem gör inte de!... Herendil e bara avis för han bara hafft en fest!.. ;D ;D ;D ;D... ;)

Absolut!  ;D

Publicerat
  • Författare

Troligen är det så  ;D ;D ;D ;)

Publicerat
  • Författare

Prövade bössan idag. Men måste dit igen då jag inte fått till kikaren än. Det var en härlig bössa att skjuta med. Första skottet var spännande skulle den panga eller inte.

Publicerat
Prövade bössan idag. Men måste dit igen då jag inte fått till kikaren än. Det var en härlig bössa att skjuta med. Första skottet var spännande skulle den panga eller inte.

Kul foffe. :D

Publicerat
  • Författare
Kul foffe. :D

Jupp det var kul förutom att jag inte får till kikaren så det blir att stå o skruva hit o dit för att få det hela rätt. När man inte är så van så är det nästan så man blir galen och smått upgiven.

Publicerat
Jupp det var kul förutom att jag inte får till kikaren så det blir att stå o skruva hit o dit för att få det hela rätt. När man inte är så van så är det nästan så man blir galen och smått upgiven.

Känner Du någon smed så gör han det snabbt och smidigt el. en kompis som är haj på det ???

Frågan är alltid fri att ställa. Det har jag lärt mig. ;D

Publicerat

Studsaren ser riktigt fin ut.

Publicerat
  • Författare

Problemet är att jag måste ställa in iden så att kornet och kikaren är på samma våglängd. Just nu när jag siktar mot mitten så blir det för lågt och för mycket åt höger. Träff bilden ser fin ut men är som sagt för låg. I början så träffade jag inte ens tavlan bara pinnen som tavlan sitter på blev fina hål på den. När jag skruvade så slutade jag träffa pinnan och träfade tavlan men ej där jag siktade.

Publicerat
Problemet är att jag måste ställa in iden så att kornet och kikaren är på samma våglängd. Just nu när jag siktar mot mitten så blir det för lågt och för mycket åt höger. Träff bilden ser fin ut men är som sagt för låg. I början så träffade jag inte ens tavlan bara pinnen som tavlan sitter på blev fina hål på den. När jag skruvade så slutade jag träffa pinnan och träfade tavlan men ej där jag siktade.

Okej!