Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mina studsare - så här blev det....

Featured Replies

Publicerat

Tror du behöver jaga lite med Thomas o Tommy så kalsongerna får den rätta färgen  ;D

Mvh!

• Svar 64
  • Visningar 8,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat
  • Författare
Tror du behöver jaga lite med Thomas o Tommy så kalsongerna får den rätta färgen  ;D

Mvh!

"no shit", fast tvärtom dårå... om dessa herrar är inblandade. Två vandrande högkonjunkturer i eftersöksbranschen  ;D

Publicerat
Micke.. du kan ju för fan tjäna pengar på detta! Kan du få en köpsugen HerrBerg att vila på hanen så lär du kunna ha samma effekt på fler! Marknadsför dina tjänster bland missbrukarnas respektive  ;D ;D ;D Framhåll att kan de via dina tjänster ge fan i att handla nytt så innebär det utökade möjligheter på IKEA och H&M för respektive ;D ;D

Mvh!

Ja djävlar  ;D hmmmm kanske skulle ta och ringa FruBerg imorgon och delge henne mina planer.....ska föreslå att vi delar på HerrBergs frysta vapenspenderarkonto ;D

Börjar bli lite småhungrig faktiskt!

/Micke

Publicerat

Nja ge mej en skvätt med, något måste ju idén vara värd  ;D

Mvh!

• 1 year later...
Publicerat

Bara för sakens skull...... Hur går det med måltidsförberedelserna....? eat-drink-smiley-542.gif

//K9

Publicerat
Bara för sakens skull...... Hur går det med måltidsförberedelserna....? eat-drink-smiley-542.gif

//K9

Tror Herr berg dragit sig tillbaka väl medveten om att han bytt ut hela garderoben <_<

Om inte så har jag sex månaders frist kvar <_<

/Micke

Publicerat

Jag fick ett PM från Herr Berg precis när jag började skriva här. Jag svarade och sen gick han under jorden. Måste skrivit något fel... :D

Publicerat

Tror Mr Berg är inlåst :D

Fick nämligen mail från honom på jobbet.. på internmailen här om dagen!

:D-_-

Mvh!

Publicerat
Tror Mr Berg är inlåst :)

Fick nämligen mail från honom på jobbet.. på internmailen här om dagen!

B):D

Mvh!

Hmm, kanske är så att självbevarelsedriften slagit till och han har satt sig själv i skyddshäkte.... Att förlora ett vad kan inte vara roligt - frågan är dock vem som vinner och i så fall vad.... Kan ju utveckla sig till en riktig skitsak! :D

//K9

Publicerat
  • Författare

Korrekt, det har varit lite mailväxling med Hr. Hipshot på sistone. Men med tanke på var jag befinner mig på dagarna vill jag inte diskutera jakt eftersom jag garanterat skulle landa i grannbyggnaden med de förstärkta stålpersiennerna om jag så bara skulle beskriva hur jag genomför en vanlig skogspromenad med bössa ;)

Ingen risk att jag glömmer bort denna tråd! Det står samma fina pangar i skåpet, en Sako 9,3x62, en Sauer 308 och en Sako 222. Till detta, en Beretta UL 686 och en Beretta Urika, toppat med en urgammal och kolvsprucken Antonio Zoli med en 12:a och en 7x57R.

Det har varit en hel del samtal via SES nu, typ 3 på 2 veckor, så Mr Mauser har alla möjligheter att få en kulinarisk upplevelse som heter duga :P

Fast... om Mr Mauser erbjuder sig att utan kostnad ersätta min AZ med en Valmet 12/12+12/7x57R+9,3x74Rx9,3x74R (Chapuis, Krieghoff etc duger också men jag skjuter så jäkla bra med Valmet att jag ändå skulle kunna acceptera en sådan) så har jag ju tekniskt sett bytt bössor....

Publicerat
Fast... om Mr Mauser erbjuder sig att utan kostnad ersätta min AZ med en Valmet 12/12+12/7x57R+9,3x74Rx9,3x74R (Chapuis, Krieghoff etc duger också men jag skjuter så jäkla bra med Valmet att jag ändå skulle kunna acceptera en sådan) så har jag ju tekniskt sett bytt bössor....

In your dreams mister ;)

Om sex månader har något nytt projekt startats av dig! Om detta är jag tvärsäker och trygg :)

Fast lite småsugen på något gott är man ju förståss.....

/Micke

Publicerat

Lika bra att du redan nu lär dej dricka kryddigt rödvin för utan det är du chanslös, du lär inte få ned kallingarna :)

Lär bli en hyfsad utmaning för Hylsan att rekomendera rätt sorts vin förövrigt ;):huh:

Mvh!

Publicerat
Lär bli en hyfsad utmaning för Hylsan att rekomendera rätt sorts vin förövrigt :);)

Visst! jag köper det...dock är ett odiskutabelt krav att vinet måste vara amerikanskt från sydstaterna,har den flaggan på buteljen så sveper jag hela flaskan :huh:

/Mike

Publicerat

Det är nog närmast ett krav för att du ska fixa huvudrätten så att säga :D

Mvh!

Publicerat
Det är nog närmast ett krav för att du ska fixa huvudrätten så att säga ;)

Mvh!

Herr Bergs underkläder är som en Alladinask! Man sitter länge och väljer för allt ser lika gott ut :D

/Micke