Publicerat Juni 25, 200718 yr Jo, Sebastian Hoogers heter jag och är en Gävlepojk på snart 31 år. Relativt nybliven jägare då jag tog examen först nu i april. Har endast jagat lite orre & tjäder i värmland samt lite skräpfågel här hemma. Har ingen jaktmark ännu men det ska väl lösa sig så småningom : Flugfisket är väl det som har prioriterats mest i mitt liv men är rädd för att jakten kommer att ta över mer & mer.. Då jag fyller år den 30/6 känns valet av min första klass 1 bössa ganska given ;D Vi snakkes! /Sebbe
Publicerat Juni 25, 200718 yr Välkommen hit och var inte rädd,har också flugfiskat en hel del,man gör det som är roligast helt enkelt :
Publicerat Juni 25, 200718 yr Författare Jo jakt & fiske går liksom hand i hand.. synd att man inte har uppfattat det tidigare bara.. Tack ska ni ha för välkomnandet
Publicerat Juni 26, 200718 yr Välkommen hit! Flugfiske i strömmande vatten är enligt mig det roligaste fisket ;D
Publicerat Juni 26, 200718 yr ;D ;D... Välkommen Sebbe!.. flugfiskare och jägare!..... ;D ;D... då e du extra välkommen!.. ;D ;D....
Publicerat Juni 26, 200718 yr Flugfiske är för fjollor, fiska gör man med nät ;D ;D Skämt osido, Välkommen till Jaktsidan! Mvh!
Publicerat Juni 26, 200718 yr välkommen sebbe ja är oxå gävle pojk men till hösten flyttar jag till norrland för att gå jakt och viltvårds gymnasie! Men de är roligt med lite gävle folk, inte så månha härifrån som kommer från gävle
Publicerat Juni 26, 200718 yr Hej och välkommen hit! Måste väl också kommentera det där med flugfiske, jag förstår det inte tycker bättre om öringsfiske
Publicerat Juni 26, 200718 yr Författare fantastiskt vilket härligt mottagande man fick lovar att göra mitt bästa när det gäller rapportering och bilder (så fort jag har något av intresse)
Publicerat Juni 26, 200718 yr fantastiskt vilket härligt mottagande man fick lovar att göra mitt bästa när det gäller rapportering och bilder (så fort jag har något av intresse) Topp Sebbe!..... lägg upp en jakt dagbok!... så läser vi!....
Publicerat Juni 26, 200718 yr Välkommen till gemenskapen! Forumet är ett beroende som man uppskattar! M.v.h / J
Publicerat Juni 30, 200718 yr Flugfiske är för fjollor, fiska gör man med nät ;D ;DSkämt osido, Välkommen till Jaktsidan! Mvh! Dynamit går också bra ;D ;D.Jättevälkommen