Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Var på fisketur igår... (halvstora bilder)

Featured Replies

Publicerat

Hustjrna_1_2.jpg

Hustjrna_2_2.jpg

Sten_1_2.jpg

Flte_1_2.jpg

Resultatet blev 3 fina öringar  :)

ringar_1_2.jpg

Publicerat

Riktigt härliga bilder, grattis till dem!!  :)

Mårs

Publicerat

Fina bilder, och grattis till öringarna. ;D

Publicerat
  • Författare

Lätt att fota fina bilder när man har så vacker natur runt omkring  ;)

Min personliga favorit är bilden på flötet..

Nästa projekt är att köpa en riktigt bra kamera  ::)

Publicerat

;D.. de e när man ser bilder som detta man förstår varför man inte ska bo i Sthlm!...  ;D ;D ;D.... ;)

Publicerat
  • Författare

De flesta stockholmare får lappsjuka efter några veckor här dock  ;D  ;)

Publicerat

Jäkligt fina bilder! Nädu inte skulle jag få lappsjuka där inte, no way  ;D

Publicerat

Fina bilder  ;D

Publicerat

Fina bilder och grattis till öringarna :D

Publicerat

Fina bilder och grattis till fångsten! Det är inte svårt att få fina foton med den naturen runtomkring Dig. :D

Publicerat

Mycket trevliga bilder med fina fiskar got gott ;D

Mvh.

Publicerat

Håller med..bilden på flötet sa mer än tusen ord...

Publicerat
;D.. de e när man ser bilder som detta man förstår varför man inte ska bo i Sthlm!...  ;D ;D ;D.... ;)

Visst är det fina bilder, men det finns lika fina sjöar här i Stockholmsområdet!

Publicerat
Visst är det fina bilder, men det finns lika fina sjöar här i Stockholmsområdet!

;D.. nääää vännen!.. nu har du svalt eldvatten igen!...  ;D ;D ;)

Publicerat

;D ;D ;D

;D.. nääää vännen!.. nu har du svalt eldvatten igen!...  ;D ;D ;)

;D ;D ;D

Publicerat

Kanske dax att röra sig utanför fjollträsk, det går inte jämföra ens, du får gärna bevisa motsatsen nämn sjön.

Publicerat

Träsksjön

Publicerat

Hmm låter inte som en sjö som man sitter o tittar på solnedgången o pillar rödknapp ;):D ;D

Mvh.

Publicerat

För min del så föredrar jag tysnaden och ensamheten vid en fjällsjö, mot en sjo nära hårt trafikerade vägar med odlade fält runt om. Jag antar du menar träsksjön (Tungelsta)

Visst finns det många fina sjöar här på södertörn, men det är då också en jä--a massa folk också.

//Roggman66

Publicerat
För min del så föredrar jag tysnaden och ensamheten vid en fjällsjö, mot en sjo nära hårt trafikerade vägar med odlade fält runt om. Jag antar du menar träsksjön (Tungelsta)

Visst finns det många fina sjöar här på södertörn, men det är då också en jä--a massa folk också.

//Roggman66

Exakt den sjön menar jag! Och där ute hör du inte några bilar! Har du vart där? Skit fint är det, och det är bara en av tusentals sjöar i Stockholmsområdet som är grymt fina och långt från trafiken o.s.v...

Publicerat

Nej jag har inte varit där, men ser på kartan att den ligger ca 1000m från nuvarande väg 73 och då mellan sjön och 73:an så kommer nya motorvägen att gå.  >:(

Åvasjöarna som långsjön stensjön etc är väldigt fina med höga berg och gammelskog runt om. Jag tycker dock inte det slår norrlandssjöarna med den höga luften och ljudet av tystnaden  ;)

Missförstå mig rätt! Jag älskar naturen här på södertörn, men vad gäller folkfritt och vackra vyer ligger norrland bättre till. Sen finns det ställen i småland också som ser ut som om man vore förflyttad till norrland med milsvid utsikt.

//Roggman66

Publicerat

Verkligen fina bilder.

Ser underbart ut

Publicerat

Jävla natur romantiker !!! Luktar apa gör ni efter ett par dagar,inte riktig mat får ni heller (nappar inte alltid) leva på torrfoder likt en hund får ni göra ! Bärs eller goda röda viner finns det inte heller för det orkar man ju inte bära med sej eller hur?! Kom nu inte dragandes att man kan ha EN flaska med sej i alla fall,en flaska är endast en piss i havet !!!

Sen skoskav,inget göka,inget snus och ständigt blöta fötter,,nä fy fan för naturen längre bort.... ;D ;D ;D

Publicerat

;D ;D ;D

Mvh.

Publicerat
Nej jag har inte varit där, men ser på kartan att den ligger ca 1000m från nuvarande väg 73 och då mellan sjön och 73:an så kommer nya motorvägen att gå.  >:(

Åvasjöarna som långsjön stensjön etc är väldigt fina med höga berg och gammelskog runt om. Jag tycker dock inte det slår norrlandssjöarna med den höga luften och ljudet av tystnaden  ;)

Missförstå mig rätt! Jag älskar naturen här på södertörn, men vad gäller folkfritt och vackra vyer ligger norrland bättre till. Sen finns det ställen i småland också som ser ut som om man vore förflyttad till norrland med milsvid utsikt.

//Roggman66

Missförstå inte mig heller! Jag håller med om att det är fint i Norrland. Funderade faktiskt allvarligt på att flytta till Härnösand för några år sedan.

Men jag tycker det är riktigt tråkigt när man ser folk här skriva om hur fint det är norrut och hur illa vi har det här i Stockholm!

Om man bara ser på nyheterna så tror man kanske att Stockholm bara är en massa pubbar där folk skjuter vakterna!

Men i vilken huvudstad är det gångavstånd från stadshuset till fiskevatten med ädelfisk eller till utomhusbad.

Stockholms skärgård är bland dom vackraste tillgångarna vi har i Sverige.

Naturen runt Stockholm är grymt fin, och även inne i stan finns det små pärlor!

Folk här på forumet verkar tro att Stockholm ser ut som Brox i USA eller nått i den stilen, men inget kunde ju vara längre från sanningen!

Sen vad det gäller motorvägen så ska dom bara breddan 73:an så den nya vägen kommer inte komma närmre Träsksjön än den gamla!  :)