Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SÄPO hotar att ta jaktvapen av EU kritiker

Featured Replies

Publicerat

"Men var inte så säker. Vi har befriat det här landet från ohyra förr."

;D

Krutgubbe det där! Pennan är laddad och pappret är osäkrat! ;)

Publicerat

Men om man upplever att man blir dödshotad av någon som har vapen så är det väl inget fel om man utreder det!? Tänk om dom inte gjorde det och så var det ett allvarligt hot och hon sköts, då skulle man kritisera dom för att dom inte pratade med gubben! Jag tycker dom gjorde rätt!

Publicerat

kalla någon för ohyra känns ju inte direkt som ett dödshot... råkade kalla en ordningsvakt för uppblåst j*vla idiot en gång... det var nog på gränsen ;D ::)

Publicerat

;D.. tur dom inte får reda på allt som säjs i stugorna då!...  8)... då skulle inte någon i detta land ha bössor!..  ;D ;D ;D.... ;) ;) ;)

mvh

Publicerat
;D.. tur dom inte får reda på allt som säjs i stugorna då!...  8)... då skulle inte någon i detta land ha bössor!..  ;D ;D ;D.... ;) ;) ;)

mvh

babbabbaabba !!!!!!! what !!!  Jag har då aldrig märkt nått av detta !! Själv brukar jag baka mellan jaktperioderna,gillar mest att baka sockerkaka ;D Annars hjälper jag frugan med blommorna eller sy lite kitchiga förkläden.. Men det är jag det ;D

Publicerat

Men att kalla någon för ohyra eller detta: "Men var inte så säker. Vi har befriat det här landet från ohyra förr." Är lite annorlunda!

Men visst har man sagt värre saker själv utom hörhåll. Men det är skillnad på vad man kan säga bakom ryggen på dom och vad man kan skriva till dom! Jag kan med andra ord förstå att hon uppfattade det som obehagligt ända tills man fick reda på vad det var för person! Men tänk om det var en annan Mijailo Mijailovi? som skrev det, då hade man tagit det lite mer allvarligt!

Publicerat

Håller med dig Herendil, bättre att kolla en gång för mkt än en gång för lite.