Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

affär på internet som säljer skjutstöd

Featured Replies

Publicerat

Gött för er som fått sina benstöd  ;D ;D ;D

Mvh.

• Svar 50
  • Visningar 5,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

De var inte dumma dem inte  :o Jäklar vad still det ligger  ;D  ;D Dags att köra 22:an på 400m  ;D  ;)

Publicerat

nån hade kunnat få köpa min harris 1a2 ultra ligth för en slant runt 6-700kr..så klart har jag tagit ur fjädern om man ska lyckas skjuta nått ;)

Publicerat
  • Författare

satan. ja hämtade mina nyss och nu är dom monterad :D ja är jäkligt nöjd hittils. ska bli intressant att skjuta med dom :)

Väldigt enkla och sätta på när ja väll fatta hur man gjorde :D

Publicerat
De var inte dumma dem inte  :o Jäklar vad still det ligger  ;D  ;D Dags att köra 22:an på 400m  ;D  ;)

;D ;D ;D... nu när man har skjutstöd kanske man vågar göra som dom "stora" killarna!... å panga på dom hållen!..  ;D ;D ;D.... ;)

Mvh

Publicerat

så här blev min!... nu väntar jag bara på ljud dämparen!.. sedan tror jag bössan e klar!..  ;D

post-1257-1188578424_thumb.jpg

post-13-1188578424_thumb.jpg

Publicerat

Kanon tomas inga problem o skjuta ur högt gräs ;D

Mvh.

Publicerat
Kanon tomas inga problem o skjuta ur högt gräs ;D

Mvh.

Nopp!.. blev riktig nöjd me de!... nu hoppas man bara på att få inviga de!..  ;D ;D ;D

Mvh

Publicerat

He he det kommer de kommer du har ju kanon marker för räv  ;D ;D ;D

Mvh.

Publicerat
  • Författare
Nopp!.. blev riktig nöjd me de!... nu hoppas man bara på att få inviga de!..  ;D ;D ;D

Mvh

satan tomas va fint, lycka till :)

Publicerat
så här blev min!... nu väntar jag bara på ljud dämparen!.. sedan tror jag bössan e klar!..  ;D

Ser ju bra ut benstöden men vad är det för en leksakskolv Du har på bössan ??? ;) ;D Är det en sådan där i syntetplast ??? ;) ;D  >:(

Publicerat
  • Författare

en fråga bara, ja har inte fattat hur man fäller in teleskop benen efter man fällt ut dom  ??? ja har försökt och försökt men dom vill inte in igen :D

Publicerat
Ser ju bra ut benstöden men vad är det för en leksakskolv Du har på bössan ??? ;) ;D Är det en sådan där i syntetplast ??? ;) ;D  >:(

D är en sådan som riktiga jägare använder!.. sådana som vill vara ute mycket i skogen!.. å inte stå framför spegeln å se snygg ut!...  ;D ;D ;D ;D.... ;) ;)

Mvh

Publicerat
en fråga bara, ja har inte fattat hur man fäller in teleskop benen efter man fällt ut dom  ??? ja har försökt och försökt men dom vill inte in igen :D

?????... mina åker in automatiskt när ja trycker på spärren.!...

Mvh

Publicerat
D är en sådan som riktiga jägare använder!.. sådana som vill vara ute mycket i skogen!.. å inte stå framför spegeln å se snygg ut!...  ;D ;D ;D ;D.... ;) ;)

Mvh

Haha! Ser ju ut som vilken leksaksbössa som helst med den där kolven. ;D

Publicerat
  • Författare
?????... mina åker in automatiskt när ja trycker på spärren.!...

Mvh

vart sitter spärren då? är de dom där rattarna på benen?

Publicerat
vart sitter spärren då? är de dom där rattarna på benen?

jepps! de finns en liten platt "knapp" vid dom!.. som man trycker på!... rattarna är till om man vill eller behöver ställa det i nogon form av mellan läge!..

MVh

Publicerat
  • Författare

såhär vart de med mina benstöd, väldigt dålig bild för ja knäppte med mi nusla mobil,men de får duga :)

post-347-1188642254_thumb.jpg

Publicerat
såhär vart de med mina benstöd, väldigt dålig bild för ja knäppte med mi nusla mobil,men de får duga :)

Ser bra ut!...  ;D

Mvh

Publicerat

Det blir klockrent zorox ;D

Mvh.

Publicerat

Det ser ju bra ut zorox och sedan en bössa med träkolv också, så då blir det ett extra plus i kanten för den. :D

Publicerat
  • Författare
Det ser ju bra ut zorox och sedan en bössa med träkolv också, så då blir det ett extra plus i kanten för den. :D

tacktack Isjonsson.. hoppas bössan gör sin plikt på älgjakten som är om 24 timmar och 38 min ;)

Publicerat

tacktack Isjonsson.. hoppas bössan gör sin plikt på älgjakten som är om 24 timmar och 38 min ;)

[/auote]

HAr du midnattssol fortfarande ::);) ;D

Publicerat
  • Författare

[/auote]

HAr du midnattssol fortfarande ::);) ;D

okey då, var lite för ivrig ;)

Publicerat

Varsegod! Det hoppas jag också. Jag börjar inte förrän på lördag den 8/9. :D