Publicerat Augusti 31, 200718 yr De var inte dumma dem inte Jäklar vad still det ligger ;D ;D Dags att köra 22:an på 400m ;D
Publicerat Augusti 31, 200718 yr nån hade kunnat få köpa min harris 1a2 ultra ligth för en slant runt 6-700kr..så klart har jag tagit ur fjädern om man ska lyckas skjuta nått
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare satan. ja hämtade mina nyss och nu är dom monterad ja är jäkligt nöjd hittils. ska bli intressant att skjuta med dom Väldigt enkla och sätta på när ja väll fatta hur man gjorde
Publicerat Augusti 31, 200718 yr De var inte dumma dem inte Jäklar vad still det ligger ;D ;D Dags att köra 22:an på 400m ;D ;D ;D ;D... nu när man har skjutstöd kanske man vågar göra som dom "stora" killarna!... å panga på dom hållen!.. ;D ;D ;D.... Mvh
Publicerat Augusti 31, 200718 yr så här blev min!... nu väntar jag bara på ljud dämparen!.. sedan tror jag bössan e klar!.. ;D
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Kanon tomas inga problem o skjuta ur högt gräs ;DMvh. Nopp!.. blev riktig nöjd me de!... nu hoppas man bara på att få inviga de!.. ;D ;D ;D Mvh
Publicerat Augusti 31, 200718 yr He he det kommer de kommer du har ju kanon marker för räv ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare Nopp!.. blev riktig nöjd me de!... nu hoppas man bara på att få inviga de!.. ;D ;D ;DMvh satan tomas va fint, lycka till
Publicerat Augusti 31, 200718 yr så här blev min!... nu väntar jag bara på ljud dämparen!.. sedan tror jag bössan e klar!.. ;D Ser ju bra ut benstöden men vad är det för en leksakskolv Du har på bössan ??? ;D Är det en sådan där i syntetplast ??? ;D >
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare en fråga bara, ja har inte fattat hur man fäller in teleskop benen efter man fällt ut dom ??? ja har försökt och försökt men dom vill inte in igen
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Ser ju bra ut benstöden men vad är det för en leksakskolv Du har på bössan ??? ;D Är det en sådan där i syntetplast ??? ;D > D är en sådan som riktiga jägare använder!.. sådana som vill vara ute mycket i skogen!.. å inte stå framför spegeln å se snygg ut!... ;D ;D ;D ;D.... ;) Mvh
Publicerat Augusti 31, 200718 yr en fråga bara, ja har inte fattat hur man fäller in teleskop benen efter man fällt ut dom ??? ja har försökt och försökt men dom vill inte in igen ?????... mina åker in automatiskt när ja trycker på spärren.!... Mvh
Publicerat Augusti 31, 200718 yr D är en sådan som riktiga jägare använder!.. sådana som vill vara ute mycket i skogen!.. å inte stå framför spegeln å se snygg ut!... ;D ;D ;D ;D.... ;)Mvh Haha! Ser ju ut som vilken leksaksbössa som helst med den där kolven. ;D
Publicerat Augusti 31, 200718 yr Författare ?????... mina åker in automatiskt när ja trycker på spärren.!...Mvh vart sitter spärren då? är de dom där rattarna på benen?
Publicerat September 1, 200718 yr vart sitter spärren då? är de dom där rattarna på benen? jepps! de finns en liten platt "knapp" vid dom!.. som man trycker på!... rattarna är till om man vill eller behöver ställa det i nogon form av mellan läge!.. MVh
Publicerat September 1, 200718 yr Författare såhär vart de med mina benstöd, väldigt dålig bild för ja knäppte med mi nusla mobil,men de får duga
Publicerat September 1, 200718 yr såhär vart de med mina benstöd, väldigt dålig bild för ja knäppte med mi nusla mobil,men de får duga Ser bra ut!... ;D Mvh
Publicerat September 1, 200718 yr såhär vart de med mina benstöd, väldigt dålig bild för ja knäppte med mi nusla mobil,men de får duga Det blir klockrent zorox ;D Mvh.
Publicerat September 1, 200718 yr såhär vart de med mina benstöd, väldigt dålig bild för ja knäppte med mi nusla mobil,men de får duga Det ser ju bra ut zorox och sedan en bössa med träkolv också, så då blir det ett extra plus i kanten för den.
Publicerat September 1, 200718 yr Författare Det ser ju bra ut zorox och sedan en bössa med träkolv också, så då blir det ett extra plus i kanten för den. tacktack Isjonsson.. hoppas bössan gör sin plikt på älgjakten som är om 24 timmar och 38 min
Publicerat September 1, 200718 yr tacktack Isjonsson.. hoppas bössan gör sin plikt på älgjakten som är om 24 timmar och 38 min [/auote] HAr du midnattssol fortfarande : ;D
Publicerat September 2, 200718 yr Författare tacktack Isjonsson.. hoppas bössan gör sin plikt på älgjakten som är om 24 timmar och 38 min [/auote] HAr du midnattssol fortfarande : ;D okey då, var lite för ivrig
Publicerat September 2, 200718 yr tacktack Isjonsson.. hoppas bössan gör sin plikt på älgjakten som är om 24 timmar och 38 min Varsegod! Det hoppas jag också. Jag börjar inte förrän på lördag den 8/9.