Publicerat September 5, 200718 yr dom försvann i samband med björn jakt söder om alfta i hällsingland får ingen kontakt med dom på pejlen har letat överallt tror jag, kanske stulna? någon som sett nån med 2 st tyskar som inte haft det tidigare? mvh, samme
Publicerat September 5, 200718 yr Aj vad trist, verkligen. Skumt du inte får kontakt med pejlen, hur långt räcker den? Låter som de gått under jord. Ge inte upp, testa lägg ut filt och mat där du såg dem senast och åk ut dit med täta mellanrum. Är de under jord och lyckas ta sig ut så kanske de söker dig där de såg dig sisst. Hoppas allt kommer att gå bra
Publicerat September 5, 200718 yr Författare allt är gjort burar, vatten godis filtar mm, polis jaktfolk annat folk tidningar mm. dom försvann i torsdags!!!! har sökt i rutor över jaktmarken inte hela ännu den är på 21000har så det är lite att kolla av :'( samme
Publicerat September 5, 200718 yr :'(.. Tråkiga nyheter de där!.... hoppas verkligen du finner dom!.... Mvh ThomasMamre
Publicerat September 5, 200718 yr Men usch vad hemskt. Stackars dig . Att båda är borta är ju lite skumt. Men kan det inte vara rovdjur som tagit dom tror du??? Jag håller verkligen tummarna för att du hittar dom.
Publicerat September 5, 200718 yr Hoppas verkligen dom kommer tillbaka. Och i fin vigör!! Kan inte ens tänka mig hur ´jag skulle känna. Att inte veta. Håller båda tummarna. Jag hade erbjudit dig min hjälp om jag bott i någorlunda närhet. :-
Publicerat September 6, 200718 yr dom försvann i samband med björn jakt söder om alfta i hällsingland får ingen kontakt med dom på pejlen Mkt tråkigt att läsa. Hoppas du hittar hundarna även om chanserna låter små för det :- Det är ju alltid bättre att veta än att vara ovetande..
Publicerat September 6, 200718 yr Hoppas verkligen att de kommer tillrätta, oskadda. En verklig mardröm Håller tummarna stenhårt!
Publicerat September 6, 200718 yr Författare jag jagar i området där dom skjöt 2st vargar ifjol men jag hoppas att dom kommer till rätta mvh, samme
Publicerat September 6, 200718 yr Jag har bett ett par kompisar som bor i Hällbo att hålla korpgluggarna öppna! Hoppas verkligen det löser sig till det bästa! MVH Roger
Publicerat September 6, 200718 yr Aj då lät inte roligt detta. Hoppas verkligen att du får tillbaka dom.
Publicerat September 6, 200718 yr Lider verkligen med dig Samme. Håller alla tummar som finns att du hittar dom igen. :-*
Publicerat September 7, 200718 yr Knepigt att båda två är borta ??? Brukar tipsa om Brukshundklubben på orten, de är oftast väldigt villiga och energiska att ställa upp. Allt ifrån att de har gått och vallat av stora områden, till att de som bor nära har förlagt sina hundpromenader till områden där någon hund har försvunnit.
Publicerat September 7, 200718 yr hur har det gått?? jag tror iaf på nått med gryt att göra men men hoppas du får svar iaf!! >
Publicerat September 7, 200718 yr Författare i går fick jag tag i bittsi (tiken) tack vare folk som sett henne efter en väg jag fick reda på det kl: 17 och den hade varit synlig vid ett tiden jag skyndade mej dit och fick tag i henne ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D men kaiser (hanen) saknas fortfarande :'( men hoppet är inte ute ännu !! mvh, samme
Publicerat September 7, 200718 yr i går fick jag tag i bittsi (tiken) tack vare folk som sett henne efter en väg jag fick reda på det kl: 17 och den hade varit synlig vid ett tiden jag skyndade mej dit och fick tag i henne ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;Dmen kaiser (hanen) saknas fortfarande :'( men hoppet är inte ute ännu !! mvh, samme Grattis! Kul att en ha kommit till rätta, och då hoppas Vi och håller tummarna på att den andra kommer tillbaka också. Bruka dom inte jaga i par och hålla ihop när dom är flera som jagar samtidigt ???
Publicerat September 7, 200718 yr Fan vad skönt för dig då finns det ju hopp om den andre med, i vilket skick var hunden?
Publicerat September 7, 200718 yr Det är tragist med hundar som är borta. Vet hur det känns, har själv suttit i samma sits. Hade själv en jämte som bara var 7mån och försvann, Hon var borta i 29 dygn innan jag fick tag på henne. Så än finns det hopp Mvh Togga
Publicerat September 8, 200718 yr i går fick jag tag i bittsi (tiken) tack vare folk som sett henne efter en väg jag fick reda på det kl: 17 och den hade varit synlig vid ett tiden jag skyndade mej dit och fick tag i henne ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;Dmen kaiser (hanen) saknas fortfarande :'( men hoppet är inte ute ännu !! mvh, samme Mkt skönt och roligt att läsa att en av hundarna är återfunnen. Hoppas, hoppas att du får tillbaka även den andre lite kvickt nu då.
Publicerat September 8, 200718 yr Härligt att tiken kommit till rätta! Håller tummarna för att ni hittar hanen välbehållen också!
Publicerat September 8, 200718 yr i går fick jag tag i bittsi (tiken) tack vare folk som sett henne efter en väg jag fick reda på det kl: 17 och den hade varit synlig vid ett tiden jag skyndade mej dit och fick tag i henne ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;Dmen kaiser (hanen) saknas fortfarande :'( men hoppet är inte ute ännu !! mvh, samme Vad skönt för dig, grattis! Hur långt från där Du förlorade kontakten återfanns hon? Hoppas Du får tillbaka hanen också, lycka till!