Publicerat Juli 16, 200521 yr Morsan var reservdansk precis som Du men hon gör det inte. Man kan inte begära allt av morsan.
Publicerat Juli 16, 200521 yr Författare ni är bara avundsjuka för ni fick ta till franska legosoldater för att lyckas få bukt med oss...och det är väl inget fel på danskar, tänk om vi inte haft danskar vem skulle då bryga öl till oss?
Publicerat Juli 16, 200521 yr Författare ja visst bäverhojt och sådana underliga drycker så man kan döda vilt med bara andedräckten..jaja...säger ju det..
Publicerat Juli 16, 200521 yr Vi har bara prima vara vad beträffar skogsstjärna. Vi kan konsten i denna landsända. :D
Publicerat Juli 16, 200521 yr Har varit på Tuborg på studiebesök medans jag bodde i Huskvarna. Drack rejält med pilsner då.
Publicerat Juli 16, 200521 yr Författare var där på studiebesök med en gång men när dom bjöd på dricka stog vi i någon lokal som lukta gammal fylla så man var inte så sugen på öl då direkt...
Publicerat Juli 17, 200521 yr ja annars hade man nog kunnat sätta i sig några Är Du inte för ung för sådana drycker???
Publicerat Juli 17, 200521 yr Författare vet inte vad ni har för åldersgräns i kalix men här e det 18 på krogen och i danmark e det 16...
Publicerat Juli 17, 200521 yr vet inte vad ni har för åldersgräns i kalix men här e det 18 på krogen och i danmark e det 16... Att Danmark har sina åldersgräners det vet jag sedan jag var i på skolresa i Köpenhamn i 9:an då det kommer en kille i 10-årsåldern med en kasse elefantöl och gick och drack på en samtidigt. Bedrövligt!!! Skåningar går väl nästan under Danmark också. ;D
Publicerat Juli 17, 200521 yr Författare jaja ni har bara komplex över er dåliga vilt tillgång eller något därför ni inte tycker om skåne...du var väl halv skåning själv eller??
Publicerat Juli 17, 200521 yr Inte riktigt. Kvarts skåning kan jag erkänna. Morfar härstammar från Västmanland, mormor från Kristianstad, farfar från Östgötaslätten och farmor från Oskarshamn. Bra blandning och själv är jag född i Borås.
Publicerat Juli 17, 200521 yr Författare ja j*vlar halva landets landskap samlade i en man, inte dålig verkar vara en lyckad korsning ;D