Publicerat Januari 31, 200521 yr Författare Oj oj vad fint. Jag gillade ankan. Såg riktigt mysigt ut.
Publicerat Februari 3, 200521 yr Författare Kul med flera bidrag. Om ni inte önskar lämna fler bidrag avslutar jag tävlingen på fredag 4:e feb. Då avkunnar jag vinnaren.
Publicerat Februari 3, 200521 yr Författare Kolla in denna länk... http://balta.ikk.sztaki.hu/webshots/
Publicerat Februari 3, 200521 yr Författare Jahaa, man behöver inte ta fotot själv. jooo jag länkade bara ut lite fina bilder...
Publicerat Februari 7, 200521 yr Författare Okej, här kommer en naturbild.... Widmans and är utsedd till den fösta vinnaren i Jaktsidan.se första fototävling. Maila mig adress samt storlek på tröjan. Vinsten kommer med bussgods. GRATTIS
Publicerat Februari 7, 200521 yr Tackar ! ;D Just denna gräsand hade fått för sig att bygga sitt bo mitt på våran tomt där vi bygger. Populärt ställe!
Publicerat Februari 7, 200521 yr Skickade dig ett mail tidigare. Har det ej kommit? Jag PM:ar dig istället...