Publicerat Oktober 30, 200718 yr tänkte en tråd om vars man bor bäst som jägare?finns ställen som är bättre å sämre,jag bor just nu på den sämsta tänkbara,men sitter i dagarna och kikar vars man ska he sig,,lutar å lappland eller ume trakten..men tänkte höra varför just din lilla by/stad är så bra,, helt klart måste man juh lägga lite plus minus som jag tycker,,skriv skriv här kommer mina iaf minus vargar mycke folk dyra hemman för mycke älgjägare lite jobb tråkiga människor utan fritid jaktarrenden plus mycke räv/grävling/mårdhund snö garanti inga vägar som plogas fina jobbet trevligt folk men inte för många bara fina hemman jaga så mycke du vill mentalitet el
Publicerat Oktober 30, 200718 yr Författare kommer aldrig ske att jag kommer befinna mig längre än 2 veckor i sträck utan bli knäckt söder om stockholm :-*
Publicerat Oktober 30, 200718 yr tråkiga människor utan fritid om det är ett minus så ska du nog inte bege dig till boden
Publicerat Oktober 30, 200718 yr Norrbotten i sin helhet för här flyr vargarna länet så fort dom kommer in i det från öst. Det finns visst 1 st här uppe nu som är reggad. http://www.bd.lst.se/falt/default.aspx?propID=10009534 Den finns norr om Överkalix och en bit mot Övertorneåhållet.
Publicerat Oktober 30, 200718 yr Författare ullatti måste du isjanne veta vars de är,dit är siktet just nu eller hakkas garananterat varg fritt flera generationer framåt
Publicerat Oktober 30, 200718 yr ullatti måste du isjanne veta vars de är,dit är siktet just nu eller hakkas garananterat varg fritt flera generationer framåt Jepp! ;D