Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Den 13 nov börjar en ny säsong av Jakt o Fiske på TV4+

Featured Replies

Publicerat

Klockan 20.00 på tisdag den 13 nov så drar jakt o fiske igång igen.  Magdalena Forsberg är en av Programledarna i den nya omgången av denna serie.

http://tv4.se/tvtabla/episode/490128.html

Publicerat
Klockan 20.00 på tisdag den 13 nov så drar jakt o fiske igång igen.  Magdalena Forsberg är en av Programledarna i den nya omgången av denna serie.

http://tv4.se/tvtabla/episode/490128.html

Ja, äntligen något att se på! ;D ;D ;D ;D ;D

Publicerat
Ja, äntligen något att se på! ;D ;D ;D ;D ;D

Tänk om Billan nu mera Östlund också kunde medverka :D

Publicerat

Eller Almenäs.... ;)

Publicerat
Eller Almenäs.... ;)

Hon pratar väl bara, nu vill vi se lite jägare med fysik också ;D synd bara att man framstår väl knappast som atletisk i det sällskapet :o kom igen nu det är bara 10 mil kvar ;)

Publicerat
Hon pratar väl bara, nu vill vi se lite jägare med fysik också ;D synd bara att man framstår väl knappast som atletisk i det sällskapet :o kom igen nu det är bara 10 mil kvar ;)

Haha...vet inte varför jag kom att tänka på det, men det kan ha och göra med din längd att göra, men du och Peter Lind som smyger på fågel skulle vara en syn ;D ;D ;D

Om almenäs så var det väl "titta på" vi pratade om :D

Publicerat

Ja, det skulle inte vara fel, men Magdalena Forsberg är ju snäppet bättre och hon medverkar. ;D ;)

Svenskt jakt- och fiskemagasin från 2007. I 12 avsnitt. Programmet för alla som älskar svensk jakt och fiske, med upplevelsereportage och konkreta tips. Magdalena Forsberg tar hand om jaktdelen medan William Moberg-Faulds rapporterar om fiske. Det blir dessutom massor av matlagning där både fisk och vilt lagas vid lägerelden.

Publicerat

Nu börjar Jakt och fiske på 4+. Hej då folks!

:D

Publicerat

Det var riktigt dåligt program i dag tyckte jag 8)

Mvh.

Publicerat

--

Publicerat
Jag retar mig på fiskedelen, dels för att william är så förbannat dåligt. Sen att jakten är så fruktansvärt mkt roligare ;)

Vem f-n bryr sig om fiske...  ;) ;D

/Må

Publicerat
Vem f-n bryr sig om fiske...  ;) ;D

/Må

Det beror väl på var man får napp någon stans!!! ;D ;D ;D :-*

Publicerat

alltså vad säger man,,fiskedrag mot william`s tama fiske turer där han blir hysterisk över napp och snackar om gamla unor som skrivit böcker om flugfiske,,,helt kass är det!!fiskedrag 10 gånger bättre!!

jakten,,ja vad säger man,kul med hund delen,men vet att det bara kommer inrikta sig emot endast populära hundar typ vorsther,wachtel,labbar,jämthund å nån till vildsvins hund och kanske nån rådjurshund...

sen är dom verkligen inte bra på fånga deras en daga besök specielt bra,tycker det faktiskt aldrig varit nå bra,fast dom försökt få med grytjakt där en stel frusen räv blev bytet efter en mindre kamera miss ::) nä riktigt dåligt faktiskt,tror det inte kommer vara så bra,för lite tid och för mycke prat

Publicerat
  • Författare

Tycker att fiske delen var en uprepning av de andra fiskeprogrammen.

Publicerat

;D missade tyvärr björn jakten!. men kom hem lagom till hund pressen!.. vilket jag tyckte var ett bra å nytt inslag med tanke på att de kommer visas flera hundraser!..

fisket!... *L*... Mörrum e Mörrum på premiären William en en gammal fiskebroder till mej!. å ja gillar hans program även om man kanske kunde önska lite mer i bland!..

Mvh

• 2 weeks later...
Publicerat

Dagens jaktavsnitt  27/11 var inget annat än en reklamfilm för Blaser R93, man visste inte i hur många vinklar man skulle visa vapnet. Det gick till överdrift och blev nästan pinsamt. Fina naturbilder, men det jaktliga var en flopp.

Publicerat
Dagens jaktavsnitt  27/11 var inget annat än en reklamfilm för Blaser R93

Och Zeiss ;D

/Micke

Publicerat

mer jakt  i farlig fritid juh :-[,,huvva dom borde juh ta å börja jaga,man blir juh rätt sugen innan sen dör allt hopp.. att dom inte far å jagar med folk som kan lite och inte bara smyger runt efter råbock och klagar på mygg haha,,nä mer jakt

Publicerat
Dagens jaktavsnitt  27/11 var inget annat än en reklamfilm för Blaser R93, man visste inte i hur många vinklar man skulle visa vapnet. Det gick till överdrift och blev nästan pinsamt. Fina naturbilder, men det jaktliga var en flopp.

Ola gillar blaser, verkar som det framgick mer idag :D

Publicerat

Trevligt fiske men skit dålig jakt >:(

Mvh.

Publicerat

Årets jakt och fiske är verkligen ett bottennapp, framför allt Jaktdelen! >:(....vette fan om det ens är värt att sätta sig framför tv:n för att se det, går betydligt bättre serier på andra kanaler vid samma tid!

/Fredde

Publicerat
Och Zeiss ;D

/Micke

...och Hunter jaktradio.

;D

Publicerat

Fler än jag som tycker att avsnitten hitills varit skrutt?

Och inslagen med hundar som Magdalena höll i var väl årets största flopp...

Nu sist var det alldeles för mkt fika och skitsnack. Jag vill se jakt!!!

:(

Jag ska klaga på Ola nästa gång jag ser han,...

Publicerat

Det verkar som om Ola är singe och på jakt efter gumma  ::) Han påpekade flera gånger att han letat på byn utan framgång, sen fick han ju visa upp bringan i bastun  ;D  ;D

Publicerat
Årets jakt och fiske är verkligen ett bottennapp, framför allt Jaktdelen! >:(....vette fan om det ens är värt att sätta sig framför tv:n för att se det, går betydligt bättre serier på andra kanaler vid samma tid!

/Fredde

Exakt...tex Ugly Betty på femman  :D :D ;)