Publicerat November 16, 200718 yr Författare Tackar tackar. Allt det här jannandet är nog nån sorts stureplans dialekt som First_clas-janne dragit igång ;D
Publicerat November 16, 200718 yr Tackar tackar.Allt det här jannandet är nog nån sorts stureplans dialekt som First_clas-janne dragit igång ;D Stureplans dialekt : knappast ;D har han sagt det det där fick han nog på malmbanan på vägen ner
Publicerat November 16, 200718 yr Författare Har hört att det finns en viss risk att han hoppar på malmjannen snart igen, den här gången norrut. Väntar otåligt på nästa fras han har tänkt släpa med sig från södern. ;D
Publicerat November 16, 200718 yr Okej jag kanske inte är en naturbegåvning när de gäller att stava, men dåligare än FC...nja haha snåååskar är sämre åååå stawa än mig,haha satans skit läre vi har haft skyller jag på! satans skit läre...du glömde visst nått Ja eliten ja, fast axel saknas ju för ha va ju bäst på att va sämst + att han va en jäkel på att brodera! axel med stort A, sen så glömde du visst någon bokstav du me...stressJon! Nu skiter vi svenskan och snacka jakt, eller minnen från skoltiden :-*
Publicerat November 18, 200718 yr Författare Kan inte klaga. Har ju bara en valp själv men har väl lånat ihop till en godkänd höst Hur går det för dej med ditt "wolfpack"
Publicerat Januari 7, 200818 yr Författare Transportit olin lian tyyriä, koulut jäi ilman fruktia! ;D
Publicerat Januari 7, 200818 yr Transportit olin lian tyyriä, koulut jäi ilman fruktia! ;D Jag gillar åxå att läsa kamratposten!