May 24, 201610 yr Jag blev ju tvungen att byta jaktmark (blev ett uppköp). Jagar i princip gratis bara jag håller efter lite skadedjur. Det värsta skadedjuret på gården är enligt min mening kajorna. Dom går ill och med in på foder borden i ladugården. Vilka tips har ni på fällor till dom?
May 24, 201610 yr Med en Norsk kråkfälla kommer du förmodligen lyckas med en bra fångst av kajor och andra kråkfåglar.
May 24, 201610 yr 3 hours ago Tuffhund sa: Med en Norsk kråkfälla kommer du förmodligen lyckas med en bra fångst av kajor och andra kråkfåglar. Har hört med en som fångat mycket kråka. Han säger att kajorna går ut om kråkorna kommer in?
May 24, 201610 yr 43 minutes ago lindberg sa: Har hört med en som fångat mycket kråka. Han säger att kajorna går ut om kråkorna kommer in? Anpassa den efter kajorna om det är det stora problemet just nu. Du kan ju alltid justera ingången senare om kråkorna skulle bli ett större problem. Experimentera så kanske du hittar en öppning som funkar.
May 25, 201610 yr 20 hours ago Tuffhund sa: Anpassa den efter kajorna om det är det stora problemet just nu. Du kan ju alltid justera ingången senare om kråkorna skulle bli ett större problem. Experimentera så kanske du hittar en öppning som funkar. Har tänkt göra så men satsa på den låga modellen som heter nåt jag inte kommer på just nu. Undra vilket mått det ska vara mellan ribborna?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.