Publicerat December 5, 200718 yr Fick hem norska snöblusen i dag o en Balaclava är mycke nöjd med den stor i storlrken fast det bara är medium hmm vet ej när jag hade not klädes plagg i medium sist. Prassel fri 2 stora fickor i fram på jackan o 2 napolion öppningar vid bröstet så man kommer in till kläderna under, byxorna hade 2 öppningar så man kom åt byxorna under,jackan hade luva med skärm . Nu ska jag bara impregnera stället först sen ska jag camo måla så man smälter in lite bättre i miljön får väll se hur det blir kommer med bilder när det är klart. Mvh.
Publicerat December 5, 200718 yr få man va så fräck och fråga vars du köpt denna vackra uppsättning ;D
Publicerat December 5, 200718 yr Fick hem norska snöblusen i dag o en Balaclava är mycke nöjd med den stor i storlrken fast det bara är medium hmm vet ej när jag hade not klädes plagg i medium sist.Prassel fri 2 stora fickor i fram på jackan o 2 napolion öppningar vid bröstet så man kommer in till kläderna under, byxorna hade 2 öppningar så man kom åt byxorna under,jackan hade luva med skärm . Nu ska jag bara impregnera stället först sen ska jag camo måla så man smälter in lite bättre i miljön får väll se hur det blir kommer med bilder när det är klart. Mvh. Hoppa i den också så får Vi se Dig mannekänga också och ett självpoträtt. ;D
Publicerat December 5, 200718 yr Författare få man va så fräck och fråga vars du köpt denna vackra uppsättning ;D He he armyshopen endast 150kr billig peng för o bli fin för räven ;D Mvh.
Publicerat December 5, 200718 yr Författare Hoppa i den också så får Vi se Dig mannekänga också och ett självpoträtt. ;D He he nej nu får det vara bra med självporträtten blir endast bild på stället när det är färdig målat ;D Mvh.
Publicerat December 5, 200718 yr He he nej nu får det vara bra med självporträtten blir endast bild på stället när det är färdig målat ;D Mvh. Jaja, får väl ha lite tålamod då. ;D
Publicerat December 21, 200718 yr Författare He he målat lite till snyygt nä men de funkar nog ska spreja lite gråt oxå sen får det duga ;D Mvh.
Publicerat December 21, 200718 yr He he målat lite till snyygt nä men de funkar nog ska spreja lite gråt oxå sen får det duga ;D Mvh. Det ser ju bra ut Flex! Du får Dina snilleidéer ibland. ;D
Publicerat December 21, 200718 yr Författare Vet ej men det är non slags väv o den är rätt så tät. Mvh.
Publicerat December 21, 200718 yr Syntet/bomull? Kör eldtestet. Smälter den är det syntet, glöder/pyr den är det bomull.... ;D /Må
Publicerat December 21, 200718 yr Författare He he elda lite på sömmen o det brann en liten låga ;D Mvh.
Publicerat December 21, 200718 yr ;D du e en hendig kille Broder!... förstår varför du inte har en Fru!.. du behöver ingen!.. ;D MVh
Publicerat December 21, 200718 yr Författare He he nja ja tycker ju att dom är lite besvärliga men trevliga o träffa i bland så då får man ju fixa det skälv ;D :-* Mvh.
Publicerat December 21, 200718 yr Ja men bara om du har röda högklackade :-* ;DMvh. har inga röda dessvärre...inte va jag vet i alla fall... de går inte bra med svarta???
Publicerat December 21, 200718 yr Författare har inga röda dessvärre...inte va jag vet i alla fall... de går inte bra med svarta??? Njjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaa ok ;D :-* Mvh.
Publicerat December 21, 200718 yr Njjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaa ok ;D :-*Mvh. ska det va stövlar eller pumps???
Publicerat December 21, 200718 yr ska det va stövlar eller pumps??? lår höga e juh bra!.. ;D ;D ;D ;D.... MVh
Publicerat December 21, 200718 yr lår höga e juh bra!.. ;D ;D ;D ;D.... MVh hmmm.... då går pumpsen bort för din del då
Publicerat December 21, 200718 yr hmmm.... då går pumpsen bort för din del då jepps!.. om du inte har väldigt väldigt korta ben!... så dom blir lårhöga!.. ;D ;D ;D Mvh