Publicerat December 7, 200718 yr Kristoffer heter jag, är 24 år och bor i Moheda. Arrenderar jaktmarker utanför Lammhult & utanför Kalvsvik (SMÅLAND). Har en TJT som är ungefär 7 månader som under nästa år ska jagas in. Tanken är att få fram en duglig alroundhund till rådjur,räv,hare & gris ovan jord och räv/grävling under jord.
Publicerat December 7, 200718 yr Ska du nu va här och tjata också. Men du ska känna dig hjärtligt välkommen. :-*
Publicerat December 7, 200718 yr Författare Ska du nu va här och tjata också. Jajemen, jag har varit medlem ett tag men det har ett tag innan man fattat att även detta forum duger
Publicerat December 7, 200718 yr ;D välkommen in i gemenskapen!.. hoppas du kommer trivas!... MVh ThomasMamre!.
Publicerat December 7, 200718 yr Hej och välkommen! Har du koll på folket som bor i Lilla Dönjanet? Har en kompis där, han är aktiv här dessutom.. Mvh!
Publicerat December 7, 200718 yr Författare Hej och välkommen!Har du koll på folket som bor i Lilla Dönjanet? Har en kompis där, han är aktiv här dessutom.. Mvh! Vad är lilla Dönjanet? Tackar dessutom för en hel del inspirerande kråkjaktstips från både här & robsoft, bra hippen att vi har en kråkjaktsguru ibland oss !
Publicerat December 7, 200718 yr Vafan.. Lilla Dönjanet heter ngt ställe som ligger i närheten av Kalvsvik eller vad det hette.. Äsch! MaxW får reda ut det.. > Mvh!
Publicerat December 7, 200718 yr Författare Efter en koll på hitta.se så vet jag nu vart det ligger, det ligger på FEL sida Åsnen :! Iofs är det inte Jättelångt så en samm.jakt är inte omöjlig!
Publicerat December 13, 200718 yr Efter en koll på hitta.se så vet jag nu vart det ligger, det ligger på FEL sida Åsnen :!Iofs är det inte Jättelångt så en samm.jakt är inte omöjlig! Rätt sida är ju södra sidan eller hur?
Publicerat December 14, 200718 yr Efter en koll på hitta.se så vet jag nu vart det ligger, det ligger på FEL sida Åsnen :!Iofs är det inte Jättelångt så en samm.jakt är inte omöjlig! Nää.. Det ligger på RÄTT sida sjön.!
Publicerat December 14, 200718 yr Finfint, har halva släkten där nere kring urshult.. dom hade skjutit en 150 kilos galt för nån laika idag. den måste smaka som jungfrukött
Publicerat December 14, 200718 yr På tal om stora grisar så mulade de en galt i Rinkaby (RÄTT sida sjön) på dryga 190 kg! Var tydligen en rejäl herre...
Publicerat December 15, 200718 yr Författare Rätt sida sjön, fel sida kalvsviksfjorden Norra sidan är den "rätta".
Publicerat December 16, 200718 yr Något lokalt inbördeskring mellan de olika banjospelande lagen på G här eller? ;D ;D ;D Måste vara rätt mörka byggder där nere.. skrev en anmälan nyligen på jobbet där en person blivit utsatt för skadegörelse och skit bara för att denne jobbade inom en organisation som inte på något sätt tog avstånd från tex homosexualitet.. Hade ett rätt kul samtal med personen, tror vi konstaterade att personen föreföll leva och verka på tidigt 1900-tal... Mvh!