Publicerat September 19, 201015 yr Fy fan vad gôtt! Har följt tråden med vita tummar! Riktigt skönt att höra!
Publicerat September 19, 201015 yr Härligt Tommy att du kom med ett positivt besked. Ta nu och håll reda på yrvädret och sköt om henne.
Publicerat September 19, 201015 yr FAN VAD JÄVLA HÄRLIGT!!!! (förlåt om jag svär men jag menar det verkligen!!!) Bra att du stog på dig och letade tills du visste vad som hade hänt! Jag trodde nog att du skulle hitta hunden i livet eftersom du inte hade sett några spår av en halväten hund men ville inte skriva detta eftersom du hade det jobbigt nog där ute i skogen... Skit nu i vad tanten hade eller tänkte göra, hunden är ju hemma!!! Ha nu en trevlig myskväll och sedan kan du införskaffa en GPS pejl när tiden är mogen Mvh, Jens
Publicerat September 19, 201015 yr Härligt Jag skulle fan överväga en polisanmälan mot "hjälpsamma" paret.... Mvh:
Publicerat September 19, 201015 yr UNDERBART Grattis och framför allt bra jobbat. Men vilka förbannade idioter som håller kvar en hund en vecka och hoppas att ingen kommer och letar. Polisanmäl
Publicerat September 19, 201015 yr Författare Hon kommer få allt hon ber om och lite till ikväll Kändes så fruktansvärt skönt att se henne kom springandes mot mig Wizard: Fruktade varje gång jag gick ut att jag skulle hitta henne i småbitar, men inte Pratade med en jaktkompis som fick sin stövare vargdödad och han hade en pejl över som jag kunde få..... Så allt verkar ordna sig!!!! Håller med dig Kapten Krok, FYYYY FAAAAN VA GÔÔÔTT Har pratat med min ordförande i mitt JVO angående de inträffade, han är polis och kommer undersöka fallet imorgon......
Publicerat September 19, 201015 yr Vet hur känslan är o hitta igen hunden. Faen va skönt! Jag hade nog kollat upp paret o "informerat" polisen. Har oxå hundtjuvar här i trakten, man blir asförbannad..
Publicerat September 19, 201015 yr UNDERBART Bättre slut kunde det ju inte få. Mitt råd är nog att skita i gubben o gumman, det lär inte hända något i vart fall och det slutar bara med att du retar dig på varför de inte får något straff. Även om jag föraktar sådana människor..... Gosa med Björni nu och njut av att ha henne tillbaka. Tänk om det alltid kunde sluta så här bra. //
Publicerat September 19, 201015 yr Grattis Hur tänker folk när det dyker upp en hund på trappen hemma ? Den behåller jag för den äger nog ingen ? Ett stort grattis till Lasse
Publicerat September 19, 201015 yr Underbart!!! Det finns gott om sådana där "hjälpsamma" människor inte första gången man hör om sådant Men huvudsaken hunn är tillrätta ...
Publicerat September 19, 201015 yr Så jääääkla underbar läsning! Illa att ngn "kunde tänka sig att behålla henne". Förstår dem inte att hunden med största sannolik är enormt saknad och att det läggs ner mkt tid och energi på att leta?
Publicerat September 19, 201015 yr FAN va gött att hunden kom tillrätta och oskadd Och mycket tråkig inställning på Paret
Publicerat September 19, 201015 yr Stort grattis till återkomsten. Bad du inte gubben att köpa en hund? Man kan ju bli förbannad på mindre
Publicerat September 19, 201015 yr Underbart!!! Det finns gott om sådana där "hjälpsamma" människor inte första gången man hör om sådant Men huvudsaken hunn är tillrätta ... Jag instämmer i "föregående talare" - Underbart!!!
Publicerat September 20, 201015 yr Fn- va bra, något att vara glad över på en måndag, härligt Laine. /Christian
Publicerat September 20, 201015 yr Åhh vad glad jag blev när jag såg att ni hittat henne!!! förstår att det är kram kalas för fullt.. apråpå knäppa människor, min setter stängde en idiot in i en vedbod i 2 dygn för han skulle lära sig en läxa