Publicerat September 20, 201015 yr Gött att hunden är upphittad och vid god vigör! Be din Poliskompis ta ett samtal med det "hjälpsamma" paret om mitt o dit så slipper kanske nån annan hundägare råka ut för samma sak som du gjort i framtiden.
Publicerat September 20, 201015 yr Faen vad glad man kan bli en måndagsmorgon. Härligt att Börni är hemma.
Publicerat September 20, 201015 yr Så härligt att höra att du hittade henne krama om henne ordentligt! jadu korkade människor finns det gott om, vi hade en stövare som försvann, efter en vecka ringer en farbror som tror att hon kört på henne samma dag hon försvann men han hade inte en tanke på att ringa polisen då han hade fullt upp att ta hand om sin fru som tycker det är sååå otäckt när man kör på djur så hunden hittades tillslut död vid skogskanten inte långt ifrån där olyckan hänt kan säga att pejl hade hon men tyvärr hade den gått sönder...
Publicerat September 20, 201015 yr OjOjOj så skönt. Har haft er i tanken rätt mycket sista tiden och funderat på vad som hänt hunden. Härligt att nu gå in på jaktsidan och läsa om att ni hittat henne, oj så härligt. Jagar också med stående hundar och jag har just köpt en Astro, inte för att jag behöver den för jakten, men det känns ändå tryggt att ha koll på hundarna i alla lägen. Stort grattis /Jonas
Publicerat September 20, 201015 yr Oj så underbart slut denna historian fick!! Jättehärligt, skäm nu bort kompisen ordentligt...
Publicerat September 20, 201015 yr Författare Ni verkar förstår hur förbannad jag blev när allt uppdagades, skönt med likasinnade Har inte hunnit att kolla med poliskompisen ifall han hade pratat med paret, får göra det imorgon.... Men visst är det intressent hur folk resonerar, till och med mina egna och mina bonusbarn kunde inte begripa hur dem kunde behålla nåt som inte ens eget.... Kanske skulle få paret att reagera ännu mer om man skulle åka dit med barnen och låta dem "förhöra" paret Nu när man har hunnit tänka på allt så är man lite sugen på att skicka iväg en skadeståndsanmälan för förlorad inkomst och all bensin som man har fått lägga ut och för all sveda och värk!!! Hmm, känns som att jag har en plan Jaja, slutet gôtt allting gôtt Tror hon ska få ett grisöra till innan Jompa Blund kommer med sin sandsäck...... Skönt att kunna lägga ner denna tråden med ett leende på läpparna, trodde inte det igår..... Ps. Hoppas ni förstår hur gôtt de kändes med stödet härifrån, words aren`t enough.....