Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

All aktivitet

Detta flöde uppdateras automatiskt

  1. Senaste timmen
  2. Foffe
    topic svarade på Foffes TotalbyggNH i Medlemmarna
    Välkommen
  3. Hipshot
    Coolt, grattis!!
  4. Hipshot
    topic svarade på Hipshots Mad Mike i Våra Kulvapen
    Och Dansken med som får montera dämparen Grattis! Snygg pjäs, hade varit coolt med en lite coolare kaliber. Inget ont om halv7:an men den är rätt vanlig..
  5. Today
  6. Islänningen
    topic svarade på Islänningens Mad Mike i Våra Kulvapen
    Och butikspersonalen jublade. Äntligen!!!
  7. Finn Inge Vidare
    topic svarade på Finn Inge Vidares Mad Mike i Våra Kulvapen
    Känns nästan som en onödigt bra affär...
  8. Ken1
    Idag fick man hjälpa till att bärga silvret i lag-sm i engelsk sporting 😃😃😃
  9. lsjonsson
    topic svarade på lsjonssons Sako280 i Viltspårhundar
    Grattis!😊
  10. lsjonsson började följa Idag blev Chili SEVCH
  11. Ryberget
    topic svarade på Rybergets Sako280 i Viltspårhundar
    Fan va kul, grattis!! 🤩
  12. Mad Mike
    topic svarade på Mad Mikes Mad Mike i Våra Kulvapen
    Bössan är helt oskjuten trots sina minst 40år. Först en soaker och sen dragning efter 45min, finns inget där inne.
  13. Mad Mike
    topic svarade på Mad Mikes Mad Mike i Våra Kulvapen
    Jag har tre platser kvar, kan ju köpa en till😁
  14. Dansken
    topic svarade på Danskens Mad Mike i Våra Kulvapen
    Tänk om den hade haft rak klassisk kolv.
  15. Mad Mike
    topic svarade på Mad Mikes Mad Mike i Våra Kulvapen
    Säg inte det!😄 jag har ju haft en ruger1 i 7x57 mauser som jag ångrat att jag sålde. nu får jag ju något som tillgodoser både min tyska och amerikanska böjelse, helt enkelt det bästa från två världar!
  16. Joacim
    topic svarade på Joacims Mad Mike i Våra Kulvapen
    Satan vad kul, det där känns inte som du, vilket gör det extra kul och spännande att följa 🙂👌🏻
  17. Joacim
    topic svarade på Joacims Sako280 i Viltspårhundar
    Grattis
  18. Mad Mike
    topic svarade på Mad Mikes Mad Mike i Våra Kulvapen
    Jag tror dessutom att den är helt oskjuten!
  19. Mad Mike
    topic svarade på Mad Mikes Mad Mike i Våra Kulvapen
    Nu är hon äntligen hemma-min udda bössa. Heym köpte in 500st ruger1 lådor under 80-90talet och jag har nu nr 136- Heym Ruger 1 i 6.5x55. Lådan plockade dom ner och bytte vissa delar samt facettslipade allt. Canjartrycke (sjukt bra!) Handgjord gravyr och sniderier. Oktagonal pipa. Fabriksgjort hakmontage med tillhörande zeizz 2.5-10x52. Ser fram mot jaktsäsongen nu😃
  20. Sako280
    ett nytt ämne startade Sako280 i Viltspårhundar
    svensk viltspår champion 😎
  21. I går
  22. HQA1640
    topic svarade på HQA1640s josc72 i Allmänna frågor
    Friflykten bör inte vara mindre än 1-1.5mm om nu såklart inte tanken är att ligga mot bommarna men ska du ligga mot bommarna krävs mer erfarenhet och annan laddata än den du hittar hos tex norma och vithavuori. Har jag inte data för friflykten brukar jag lägga mig på 2mm friflykt eller så lång som magasinet klarar. Hur man mäter sig fram till det finns nog skrivet i andra trådar här. vad är tanken du har med att inte följa laddatan?
  23. HQA1640 började följa Friflykt
  24. Bjorn.h
    topic svarade på Bjorn.hs josc72 i Allmänna frågor
    Söker du på nätet finns det mycket skrivet om detta men inte så många konkreta svar. Flyttar du fram kulan dvs minskar friflykten ökar du volymen i hylsan och trycket minskar, samtidigt ökar trycket ju närmare bommarna kulan kommer.
  25. Järven
    topic svarade på Järvens Dahla i Jakten och Samhället
    O.B.S Bild för illustration, det är inte säkert att alla tillbehören passar eller ens finns till figuren i verkligheten.
  26. Islänningen
    topic svarade på Islänningens qvarnhill i Recept
    Grillad vildsvinsfilé med potatisgratäng och kaninfoder. Beer-bun med cambozola som tilltugg.. sköljs ner med ett glas Lange Nebbiolo från Italien.
  27. josc72
    ett nytt ämne startade josc72 i Allmänna frågor
    Skall ladda Lapua Scenar med Vihtavuori och utgår från deras tabeller. Hur skall man tänka, eller måste man tänka, när man sätter friflykten? Om det står COL 68 mm i laddtabellen för en patron och jag sätter min friflykt till en millimeter som ger COL 71 mm. Behöver jag tänka högre eller mindre tryck i det jag laddar? Spelar det någon roll och varför skriver man ut det i laddtabellerna?
  28. Hipshot
    topic svarade på Hipshots Bjorn.h i Våra Hagelvapen
    Alltså.. de där tingestarna är riktigt fina! Gillar färgen, nästan trevligare att titta på än skjuta med
  29. Hipshot
    topic svarade på Hipshots Dahla i Jakten och Samhället
    Kläggadeln..
  30. Förra veckan
  31. MagnusN
    topic svarade på MagnusNs Dahla i Jakten och Samhället
    Rörigt

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.