Hoppa till innehåll

Skoterfantaster


Guest mikgu

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Fredde_piteå

    10

  • lsjonsson

    8

  • C-78

    8

  • jakobj

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

polaris xlt sks sks=snow king special ja just de ja.. ankrar direkt ospårat... :lol::D

post-1935-1260474798_thumb.jpg

Har haft en XLT SKS förut. Fin på led men i lössnön en förbannelse :P

Någon som har testat nya Ski-doo Tundra 550? På papperet verkar den vara en riktig fox killer.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har haft en XLT SKS förut. Fin på led men i lössnön en förbannelse :P

Någon som har testat nya Ski-doo Tundra 550? På papperet verkar den vara en riktig fox killer.

haha bara ta mer fart då går det nästa gång.

Grannen har skaffat en tundra 550 och en kompis oxå än så länge e detn inge och klaga på men det e ju int så mycket snö

Vi får väl se då det blir riktig vinter om han orkar hänga med :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har haft en XLT SKS förut. Fin på led men i lössnön en förbannelse :lol:

Någon som har testat nya Ski-doo Tundra 550? På papperet verkar den vara en riktig fox killer.

Aha.. Nu kopplade jag. Det är alltså du Mohikanen som kommer och spökar för oss på Jaktsidan..  :D:P

Nog ser tundran intressant ut, men inget kan väl slå en fox?  :D:lol:

Tundra_550F.jpg

skotertur_udsigt.jpg

Mvh

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

post-3525-1261000962_thumb.jpgHar en rmk 500 int heller nån värsting i lössnö den skulle ha varit snäppet längre då han vu grym :D

På bilden har jag parkera i nå som skulle vara narnia 1,15 m lössnö :lol::lol:

Nu mer har jag alltid med mig en spade och en lyft om man skulle sätta sig riktigt ordentligt eller om nån annan för den delen sätter sig för jag kör aldrig fast :P:D

E faktiskt grymt nöjd med den, särskilt om man e ensam

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

post-3525-1261000962_thumb.jpgHar en rmk 500 int heller nån värsting i lössnö den skulle ha varit snäppet längre då han vu grym :P

På bilden har jag parkera i nå som skulle vara narnia 1,15 m lössnö :D:D

Nu mer har jag alltid med mig en spade och en lyft om man skulle sätta sig riktigt ordentligt eller om nån annan för den delen sätter sig för jag kör aldrig fast :);)

E faktiskt grymt nöjd med den, särskilt om man e ensam

:rolleyes: mm spaden e guld värd i vissa lägen, tror inte de finns något jobbigare än att slita i en skoter som fastnat ordentligt

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Aha.. Nu kopplade jag. Det är alltså du Mohikanen som kommer och spökar för oss på Jaktsidan..  -_-;)

Mvh

Rätt gissat.

Lynx Commandern hoppas jag få testa i vinter. Enligt en del bekanta så ska den vara helt otrolig att ta sig fram. Men kör fast gör man förr eller senare och då tror jag den är mindre rolig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

:) mm spaden e guld värd i vissa lägen, tror inte de finns något jobbigare än att slita i en skoter som fastnat ordentligt

jo visst e spaden bra men får jag välja spade eller lyften så tar jag hellre lyften

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

jo visst e spaden bra men får jag välja spade eller lyften så tar jag hellre lyften

Omanligare med lyft, men eftersom du är kvinna.. så gör jag ingen replik på detta fjolleri. ;)   B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Omanligare med lyft, men eftersom du är kvinna.. så gör jag ingen replik på detta fjolleri. :D   :o

hahahaha jo visst e det men än så länge e det ingen karl som ha klaga då jag kommit med lyften B);)

och det e nog jobbigt ändå det enda man slipper e ryggskott och det e f-n inte manligt :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

hahahaha jo visst e det men än så länge e det ingen karl som ha klaga då jag kommit med lyften B):wacko:

och det e nog jobbigt ändå det enda man slipper e ryggskott och det e f-n inte manligt :rolleyes:

Det kan jag förstå!  :blink:

Men jag delar inte den åsikten om att det är omanligt att inte låta bli att få ryggskott så att man får lov att gå krokigt. Det är manligt.  :D:huh: Eller kanske inte..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är manligt att ha ont - Så länge det finns nån som tycker synd om en!

Summit 1000 i nedförsbacke förövrigt!

Jag förstår bilden......har du provat att köra ett tåg ospårat nå´ngång..... ;):D
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är manligt att ha ont - Så länge det finns nån som tycker synd om en!

Summit 1000 i nedförsbacke förövrigt!

metso tröja <_<

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

JObbar du oxå på metso?

nej men vi mina släktingar sålde sitt företag åt metso och jag jobbade åt deras nya förut,kusinen är åt mesto

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...