Publicerat December 19, 200718 yr Författare Har ju glömt att hälsa dig välkommen hit Krille... Hej å välkommen! Bara bra me dig eller? Kul att se att du valde en fin ras Jägare jagar med jämthund heter de vell! 8) jo det är bara fint, själv då? Jagar för fullt, eller? Jo jämthund är inte helt fel, hon har precis kommit i löpen så det är lite droppar här å där...
Publicerat December 20, 200718 yr De är prima liv! Jag jagar så mycket jag bara hinner dvs lördagar å söndagar + lite natt vak på reaven! Löpen är vell i stort sett den största (enda?) nackdelen med tikar men de väger ju upp de genom att vara så jäkla trevliga att ha, de är så lungna å fina! Sen så räcker de för dem att pissa en gång när du är ute å rastar dem, en viss skillnad mot för hanhundar som ska pinka på varenda plogkäpp efter vägen... Vad är de för föräldrar till tiken din? Å vad heter den blivande stjärnan? Mvh
Publicerat December 20, 200718 yr De är prima liv! Jag jagar så mycket jag bara hinner dvs lördagar å söndagar + lite natt vak på reaven! Löpen är vell i stort sett den största (enda?) nackdelen med tikar men de väger ju upp de genom att vara så jäkla trevliga att ha, de är så lungna å fina! Sen så räcker de för dem att pissa en gång när du är ute å rastar dem, en viss skillnad mot för hanhundar som ska pinka på varenda plogkäpp efter vägen...Vad är de för föräldrar till tiken din? Å vad heter den blivande stjärnan? Mvh hörru.nu glömmer du väl varför engelska ordet är bitch för tikar,2 tikar brukar juh inte dra medhårs direkt >
Publicerat December 20, 200718 yr Ja men det är ju bra för hunden om man orkar gå med den längre än att den bara hinner pinka en gång :)
Publicerat December 20, 200718 yr hörru.nu glömmer du väl varför engelska ordet är bitch för tikar,2 tikar brukar juh inte dra medhårs direkt > Okej, där håller jag me dig för en gångs skull, speciellt min "bitch" hon kan bli rätt pilsk på andra tikar milt sagt :- Men annars är ju tikar bättre : ;D äsch va fan vet jag, har ju aldrigt ägt en hanhund själv.
Publicerat December 20, 200718 yr Okej, där håller jag me dig för en gångs skull, speciellt min "bitch" hon kan bli rätt pilsk på andra tikar milt sagt :- Men annars är ju tikar bättre : ;D äsch va fan vet jag, har ju aldrigt ägt en hanhund själv. du kan ju inte ge efter. tikar är bättre hur man än vrider och vänder se på min, hon är ju i löpen nu :-
Publicerat December 20, 200718 yr Hata Löptikar dom borde inte få vistas utomhus när dom är på löpen Jag hatar än värre kåta, pipande och dreglande hanhundar som svansar efter min tik när hon löper! :-*
Publicerat December 20, 200718 yr när tikar löper ska dom inte vara ute!!!! > vafan är du ute på krogen och en brud visar lökarna för dig och ler,tar du inte på dom av instinkt är du bög.samma sak för våra kära hundar!!! sen de där med pipande hundar vet jag inte av eftersom min är tyst,min kommer bara ihåg en viss tikkkkk som pip å var sugen :-* :-* :-*
Publicerat December 21, 200718 yr Författare när tikar löper ska dom inte vara ute!!!! > vafan är du ute på krogen och en brud visar lökarna för dig och ler,tar du inte på dom av instinkt är du bög.samma sak för våra kära hundar!!!sen de där med pipande hundar vet jag inte av eftersom min är tyst,min kommer bara ihåg en viss tikkkkk som pip å var sugen :-* :-* :-* Ja man kanske ska ta en tur med sally inatt och gå förbi varje hus som har en hanhund så de får nått att tänka på. Erik va fan det vet du ju att om man ska jaga så har man ju inte tid med att ödsla några tankar på andra dumheter...haha...