Publicerat December 26, 200718 yr Lars och Jakob....är det bilden som du Lars la ut ni diskuterar?....Jag kommer inte på nått annat än tjäderhöna blandad med lite av varje från järpe och möjligen lite från en tjädertupp också.....är detta en fågel som verkligen har levt, eller är den resultatet av en konservators fantasi? ;D ;D/Fredde Den fågeln är verklig och sköts för en av mina tidigare finnar det är en järptjäder och vad jag vet finns en till sådan uppstoppad i landet så dem finns men är rätt ovanliga. Det som är extra skumt är att denna har teckning från både tupp och höna från tjäder
Publicerat December 26, 200718 yr Den fågeln är verklig och sköts för en av mina tidigare finnar det är en järptjäder och vad jag vet finns en till sådan uppstoppad i landet så dem finns men är rätt ovanliga. Det som är extra skumt är att denna har teckning från både tupp och höna från tjäder Precis, därav funderingen kring om denna en gång verkligen har levt. riktigt fränt att det finns sånna där "hybrider" faktiskt ....