Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bössa

Featured Replies

Publicerat

130.jpg

Har funderingar på en sådan här i 6mm.br kom med info om bössan eller märket Antonio Zoli 1900 Black Magic.

Mvh.

Publicerat

vilken läcker bössa  :o

Publicerat
  • Författare

Ja den har fina potential som man kan bygga vidare på ;D

Mvh.

Publicerat

;D ;D.. sexig!..  ;D ;D... finns den i 243... ;D...

Mvh

Publicerat
  • Författare

Nej men i den fina 6mm.br calibern

Mvh.

Publicerat

Intressant pjäs.

Publicerat

Vad för slags vapen har du tänkt bygga? Det är ju en 1900 kopia, och stocken... Vettefasen om det är något att satsa på.

Publicerat
  • Författare

Tänkte ha den som den är men Senare när man skjutit ut pipan så  kan man ju prova lite olika kalibrar eller pip bytes system.

Mvh.

Publicerat
Tänkte ha den som den är men Senare när man skjutit ut pipan så  kan man ju prova lite olika kalibrar eller pip bytes system.

Mvh.

Okej, ja då fungerar den säkert. Men smaken är som baken, jag har ju inga större förhoppningar på den där stocken. Men man ska aldrig säga aldrig, vad kostar skapelsen?

Publicerat

Oj! Det var en spännande tingest! Måste säga att jag gillade den där gamla husqvarna mekanismen, hade en italiensk producerad bössa i kal .243 för många år sen. Sköt ruskigt mycket rådjur med den och hade aldrig några problem med bössan..

Mvh!

Publicerat
  • Författare
Okej, ja då fungerar den säkert. Men smaken är som baken, jag har ju inga större förhoppningar på den där stocken. Men man ska aldrig säga aldrig, vad kostar skapelsen?

19.000 små kronor ;D

Publicerat
19.000 små kronor ;D

:o :o :o

Ja du...

Publicerat
19.000 små kronor ;D

som hittat...  ;D.... :-* tror ja beställer två!..  ;D ;)

MVh

Publicerat

Vad jag vet har de senaste AZ fått bra kritik, men 19'  :o?

Publicerat
  • Författare

Fans i trä oxå ;D

sporter.jpg

Mvh.

Publicerat
. Men smaken är som baken, jag har ju inga större förhoppningar på den där stocken.
Vad är det för fel på stocken ??? ???
Publicerat

Jag har för mig att även Black magic har trästock men att stocken är klädd med något utanpå.

Jag kan ha fel men har som för mig att jag läst det någonstans.

Mvh Fredrik

Publicerat
Vad är det för fel på stocken ??? ???

Jag antar att det är någon slags tupperware kolv. Men som sagt, fick den känslan när jag såg stocken, har aldrig klämt på den själv.

Känns inte heller troligt att AZ skulle vara någon världsledande syntetstocks tillverkare  ::)

Publicerat

Jag har sett och kännt på bössan vid ett besök på Torsbo. Tyvärr måste jag nog erkänna att jag inte blev speciellt imponerad. För de pengarna kan man få betydligt trevligare vapen.

Publicerat
Känns inte heller troligt att AZ skulle vara någon världsledande syntetstocks tillverkare  ::)
Nä, det är ju sant.....men man måste ju börja nå´nstans för att kunna bli... ::) ;D ;)
Publicerat

härlig bössa Flex

19.000 kr är inte så farligt :D :D skulle kunan tängka mig den i plast :D

Publicerat

Jag har känt på en Black Magic på Torsbo, och förvånansvärt nog är det faktiskt den bössa som passat mig allra bästa av alla jag känt på till dags dato  :o

Måhända är den gjord för personer med långa fingrar, men den sitter som gjuten när jag lägger an.

Publicerat

Genomgående har AZ på senare tid haft kolvar som varit passat bra för jägare som är mer storväxta en vad som är "normalt" ;)

MVH

Henrik

Publicerat
  • Författare

Ja jag har velat fram o till baka nu ett bra tag henrik har fått stå bollplank för mitt lipande ;D jag är fruktansvärt nöjd med min egen bössa men är allergisk mot att andra har en lika dan vill ha not eget som ingen annan har sådan är jag 8) men nu har jag hittat det jag söker så jag kommer o bygga en bössa (räv räser ) Tack för all info o hjälp henrik.

Mvh.