Publicerat Januari 9, 200818 yr Den svarta stocken är väl en trästock med gummiöverdrag, eller har jag blandat ihop den med nån annan ??? för övrigt kan jag väl inte ge några direkta tips på nån annorlunda bössa, men önskar dig lycka till Flex mvh
Publicerat Januari 9, 200818 yr Författare Tackar tackar till nästa se sång hoppas jag att bössan finns hemma bara degen flyter in lite så ska de nog gå ;D Mvh.
Publicerat Januari 10, 200818 yr Då kan du ju lika gärna köpa en sauer 202 outback. Den kan du ju byta pipa på också. Jag köpte en nu. Flutad pipa o snelltryck. Grym precision och ett lätt vapen. Priset är samma som Black.
Publicerat Januari 10, 200818 yr Visst ser den läcker ut men ett bygge ger säkert en mera personlig och väl skjutande bössa för samma slant
Publicerat Januari 10, 200818 yr Författare Visst ser den läcker ut men ett bygge ger säkert en mera personlig och väl skjutande bössa för samma slant Helt rätt lars ;D ;D ;D Mvh.
Publicerat Januari 10, 200818 yr Sök upp en kompetent smed och förklara dina önskemål och vad kalaset får kosta så blir det säkert bra