Publicerat Januari 14, 200818 yr En fråga Jämta var bor Du/Ni i Ångermanland ungefär? Det är så att man får sig hum om var det ligger ungefär när Du skriver höglandet.
Publicerat Januari 14, 200818 yr Författare Vi bor mellan Selsjön och Ö-vik, nere i en dalgång med berg och skog runt omkring.
Publicerat Januari 14, 200818 yr Vi bor mellan Selsjön och Ö-vik, nere i en dalgång med berg och skog runt omkring. Låter som ett paradis
Publicerat Januari 14, 200818 yr Vi bor mellan Selsjön och Ö-vik, nere i en dalgång med berg och skog runt omkring. Selsjön Sollefteå? Hade fått för mig att du höll hus mot Fredrikahållet... ...med tanke på att du lät lite angagerad i Nobsen som upphittades... Träffade förövrigt den hunden hemma hos nye ägaren...verkar vara en fin hund som nu får en bra husse! Hursomhelst! Mycket fina bilder. Var själv ut igår i nysnön på toppjakt..och svor mest hela tiden över att jag glömde kameran. Gudomligt vackert när solen väl tittade fram tillslut! /Henke
Publicerat Januari 14, 200818 yr Vi bor mellan Selsjön och Ö-vik, nere i en dalgång med berg och skog runt omkring. Ok! Vi har bekantar i Aranäsvall, Ö-vik. Rättare sagt morsan och farsan. Jag känner dom också. Låter som ett paradis Ja, det ser verkligen ut som paradiset.