Publicerat Januari 15, 200818 yr ;D nu e ja juh färgad!.. ;D ;D men ja har skjutit med JS båge vid flera tillfällen å tycker den e underbar å skjuta med!.. den fung precis lika bra som nybörjarbåge som för en som kan sin sak!.. de som förvånade mej mest var just de!.. trotts jag var nu börjare när jag testade den första gången!. så tyckte jag den var lätt skjuten!.. betydligt lättare å fason på än min Bladrunner!.. Mvh Mamre!..
Publicerat Januari 15, 200818 yr Å vad jag skulle vilja köpa detta. Men dom pengarna finns inte för tillfället. :-[
Publicerat Januari 15, 200818 yr Författare Ni ska göra som jag! Skicka ut frugan på oändligt mycket övertid så ramlar det in kontanter i slutet på varje månad. ;D Bågen jag beställt är den ny Bear Truth2. Vill hålla mig med det senaste inom tekniken för att på så sätt ha en uppfattning om vad jag snackar om. Sen är det ju alltid trevligt med nya grejor. Så man får hålla sig på jobbet och försöka slita loss stålar till nyanskaffningar! Man ställer in julen och talar om för ungarna att tomten är död och nissarna permiterade. Inte populärt, men ska man kunna åka på jaktresor så måste man prioritera.
Publicerat Januari 21, 200818 yr Författare Nu blir jag grinig! > > ;D ;D Är det ingen som vill köpa på sig en värdelös..... nej jag menar skitbra båge. ;D? Snart sätter jag ut den på blocket eller tradera och tjänar miljoners miljarder på den.
Publicerat Januari 26, 200818 yr Nu blir jag grinig! > > ;D ;DÄr det ingen som vill köpa på sig en värdelös..... nej jag menar skitbra båge. ;D? Snart sätter jag ut den på blocket eller tradera och tjänar miljoners miljarder på den. Nja... kan man träffa en en plåträv på 50m med den?...jag är skeptisk! : ;D
Publicerat Februari 6, 200818 yr Författare Hörru Sickboy! Om jag hade velat träffa den där jäääääävla plåträven så hade jag gjort det. Nu ville jag inte visa hur duktig jag är och sätta ribban för högt för er andra. Ni hade ju inte klarat skjutprovet om jag mobbat er så hårt. Har nu fått hem min nya båge och den känns alldeles perfekt i näven. Knäpptyst och vibrationsfri. Bear truth2 känns ruskigt rätt. Väger runt 2 kilo.
Publicerat Februari 6, 200818 yr Hörru Sickboy!Om jag hade velat träffa den där jäääääävla plåträven så hade jag gjort det. Nu ville jag inte visa hur duktig jag är och sätta ribban för högt för er andra. Ni hade ju inte klarat skjutprovet om jag mobbat er så hårt. Har nu fått hem min nya båge och den känns alldeles perfekt i näven. Knäpptyst och vibrationsfri. Bear truth2 känns ruskigt rätt. Väger runt 2 kilo. ;D ;D ;D
Publicerat Februari 6, 200818 yr Författare Gå in på skönheten via denna länk! http://www.beararcheryproducts.com/bows/compound/truth2/
Publicerat Februari 8, 200818 yr JS du är lika slö som din nya båge... ;D ;D ;D lägg nu upp en bild på dig och den nya bågen annars gör jag det! Mvh S
Publicerat Februari 8, 200818 yr Gå in på skönheten via denna länk! http://www.beararcheryproducts.com/bows/compound/truth2/ Snygg. 8) 8) 8)
Publicerat Februari 8, 200818 yr Författare Du får snacka med Kenth! han har nya bilder på mig och bågen. Frugan fota idag och jag skickade till Kenth. Jag orkar inte lägga ut några. Men gör det du! ;D Risken är att jag kommer att få så mycket beundrarbrev när kvinnorna får se mina svällande biceps!
Publicerat Februari 9, 200818 yr Du får snacka med Kenth! han har nya bilder på mig och bågen. Frugan fota idag och jag skickade till Kenth. Jag orkar inte lägga ut några. Men gör det du! ;DRisken är att jag kommer att få så mycket beundrarbrev när kvinnorna får se mina svällande biceps! Haha...tror det stämmer, har alltid tyckt du varit lite av en Finsk version av hulken JS! : ;D ;D
Publicerat Februari 9, 200818 yr Haha...tror det stämmer, har alltid tyckt du varit lite av en Finsk version av hulken JS! : ;D ;D ;D ;D.. Finsk pinne med bulb mitt på!... e de de du menar!.. ;D ;D ;D MVh
Publicerat Februari 9, 200818 yr Författare Japp! Varför skaffa sig en massa smårutor på magen när man kan ha en STOR? Någon som är intresserad av Stealth bågen? Kan tänka mig att pruta en liten slant på den. Ni får maila mig för diskussioner om pris och utrustning. Kan säga att den kommer komplett med en release. Har beställt en sprillans sådan bara för att kunna erbjuda ett skjutfärdigt paket.
Publicerat Mars 12, 200818 yr Japp! Varför skaffa sig en massa smårutor på magen när man kan ha en STOR?Någon som är intresserad av Stealth bågen? Kan tänka mig att pruta en liten slant på den. Ni får maila mig för diskussioner om pris och utrustning. Kan säga att den kommer komplett med en release. Har beställt en sprillans sådan bara för att kunna erbjuda ett skjutfärdigt paket. Sålt bågen än JS? funderar starkt på o sälja Hoyten o köpa denna istället? Tror du den uppfyller jaktkraven? http://www.tradera.com/grymt_fin_Pilbage-auktion-60040967
Publicerat Mars 13, 200818 yr Författare Sålt bågen än JS?funderar starkt på o sälja Hoyten o köpa denna istället? Tror du den uppfyller jaktkraven? http://www.tradera.com/grymt_fin_Pilbage-auktion-60040967 Nej, bågen är kvar. Har inte marknadsfört den så hårt än. Den blir såld när det blir dags att börja skjuta utomhus. Ja, vad ska man säga om alla dessa blocket annonser. Folk säljer en massa skit till överpriser och annat folk köper och vet egentligen inte vad de köper. Det spekuleras en massa och annonsörer skriver upp sina prylar till skyarna. Jag har sett en massa skräckexempel på försäljare av pilbågar genom åren. Man ska nog kontakta en bra bågskyttehandlare eller någon annan som vet vad de snackar om.
Publicerat Mars 14, 200818 yr Författare Jamen...du få ju med specialpilar ju!!! Ja just det! Tänkte inte på det. Hmmmmm! Jag måste nog bjuda ändå!
Publicerat Mars 14, 200818 yr Ja just det! Tänkte inte på det. Hmmmmm! Jag måste nog bjuda ändå! Gör det! Du kommer garanterat att upptäcka en ny dimension av bågjakten.....det ständiga eftersöket! Mvh
Publicerat Mars 17, 200818 yr Författare Gör det!Du kommer garanterat att upptäcka en ny dimension av bågjakten.....det ständiga eftersöket! Mvh Ha ha! Ja, nog fasen blir det eftersök om man ska använda leksaker till jakt. Det dumma är att nån som inte vet ett dugg om bågar och köper denna plastskapelse och får för sig att prova.... Inte bra!