Publicerat Januari 20, 200818 yr Ja ibland känns det som att man skulle varit handladdare. Särskilt eftersom jag använder 7x33 också och den ammunitionen är inte billig! om du har vägarna förbi sundsvall av någon anledning så kan vi ladda upp ett par hundra åt dig.
Publicerat Januari 20, 200818 yr Tackar Tackar Nu blir de snart laddning och provskjutning! varsågod. jag vet inte mycket om .30 kulor men sierras match king i 6,5 var jäkligt stygg mot fågel och jag tror det är samma i 308. efter att jag skedat kulan funkade den ok. verkar som att det är en jäkla tunn mantel på dom kulorna. ps, precisionen var det inget fel på precis.
Publicerat Januari 20, 200818 yr om du har vägarna förbi sundsvall av någon anledning så kan vi ladda upp ett par hundra åt dig. Låter bra det! Får väl se framöver.
Publicerat Januari 20, 200818 yr varsågod. jag vet inte mycket om .30 kulor men sierras match king i 6,5 var jäkligt stygg mot fågel och jag tror det är samma i 308. efter att jag skedat kulan funkade den ok. verkar som att det är en jäkla tunn mantel på dom kulorna. ps, precisionen var det inget fel på precis. okej.. ja de tipset ska jag ta fasta på!! nä, har hört fårn flera hålla att de ska vara fin!!!