Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finns det någon annan hobby??

Featured Replies

Publicerat

Det står att man kan diskutera andra hobbys än jakt här. Min fråga lyder, finns det några andra hobbysar???  ;D

• Svar 81
  • Visningar 9,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Handladdning  ;)

Publicerat
  • Författare
Handladdning  ;)

Räknas väll till jakten hoppas jag  ;D

Publicerat
Räknas väll till jakten hoppas jag  ;D

Fiske? :D

Publicerat

...och en till. :D

Publicerat
  • Författare

Den sista kan jag godta  ;D ;D

Publicerat

Motorintresset är minst lika stort som jakten för min del...

Snöskoter är skoj, men bil är det bästa ;D....sålde min älskade Autobahn-räser (Audi S4) nyss i förmån till en riktig legend till bil....kommer att spara pengar fram till sommaren, sen SKA en Audi Urquattro inhandlas 8)

Är totalt såld på Audi....i min värd existerar inga andra bilmärken...iofs har jag en Mazda Pickup....men där är det lite dispans efterom audi inte än har producerat en pickup....kommer det så handlar jag givetvis en sådan ;) ;D

Publicerat
  • Författare

Snöskoter är skoj, men bil är det bästa ;D....sålde min älskade Autobahn-räser (Audi S4) nyss i förmån till en riktig legend till bil....kommer att spara pengar fram till sommaren, sen SKA en Audi Urquattro inhandlas 8)

Är totalt såld på Audi....i min värd existerar inga andra bilmärken...iofs har jag en Mazda Pickup....men där är det lite dispans efterom audi inte än har producerat en pickup....kommer det så handlar jag givetvis en sådan ;) ;D

har inte Ådi en Sub???

Publicerat
  • Författare

Och sen är det ju så att om man har ett intresse som är lika stort som jakten eller större så räknas det som jakt........ ;D

Publicerat
har inte Ådi en Sub???

Är det Q7 du tänker på?.....saknar flak :-, så tyvärr....men annars hade det varit en fin jaktbil ;)

Och sen är det ju så att om man har ett intresse som är lika stort som jakten eller större så räknas det som jakt........ ;D

;D ;D ;D

Publicerat
Fiske? :D

Med all respekt och med glimten i ögat..

Grabbarna bus på den svart/vita bilden ovan för mej osökt att tänka på banjokillen i sista färden-filmen....

Stod drömresan under..jo jag vet vad det var..

Skojar endast... ;D

Publicerat

Bonde ;)

Publicerat

Hmmm...tja....jo...hundar, viltvård, handladdning och skytte är ju också kul ;)

Publicerat

Eftersom jag är kampkonstutövare så gillar jag att ge folk på käften.... ;D

Publicerat
  • Författare
Hmmm...tja....jo...hundar, viltvård, handladdning och skytte är ju också kul ;)

räknas till jakten väll

Publicerat
  • Författare

sånt är kul oxo... vad tränar du ???

Publicerat
sånt är kul oxo... vad tränar du ???

Hapkido.... ;D

Publicerat
Med all respekt och med glimten i ögat..

Grabbarna bus på den svart/vita bilden ovan för mej osökt att tänka på banjokillen i sista färden-filmen....

Stod drömresan under..jo jag vet vad det var..

Skojar endast... ;D

Har Du kvar Napp och Nytt från 1982 så kan Du finna mitt namn där i. Stefan Jonsson. :D

Publicerat

Att leta heminredningsdetaljer, men det räknas väl också som jakt på den här sidan.......

Publicerat

Du har aldrig funderat på och baka in in kampsporten i själva jakten Telge?, kombinera dina intressen så att säga?

Skulle vara häftigt att se dig ge en älg ett schysst benlås, el dropp kicka ett rådjur ;D ;D

Publicerat
Du har aldrig funderat på och baka in in kampsporten i själva jakten Telge?, kombinera dina intressen så att säga?

Skulle vara häftigt att se dig ge en älg ett schysst benlås, el dropp kicka ett rådjur ;D ;D

;D ;D

Publicerat

tjo, tränar bandy (läs riktigt bandy på is ingen innebandy som kärringar håller på med) ;D

kvalade upp förra året emd Waggeryds IK spelar nu i Division 1 södra götaland....

tycker också de e roligt med bilar men har inte haft ekonomin de senaste då jag pluggar till lärare men får nöjja mig att gotta mig i polarnas bilar så länge, har en kompis med fin audi s4, sierra cosworth o andra doningar.....de kör mest stripp alltså rakt fram och då är de roligt att hänga på o kika....har även en bekant som inhandlat och bygger på en Mitsubishi Evo III, effekt runt 700-750 hästar....kanske skall rekrytera dem till att jaga istället vilket är något stillsammare  :D

Publicerat

OFFROAD körning för skojs skull och man har nytta av terrängbilen i jakten. Men jag tävlingskör också i såkallade 24h orienteringtävlingar där kontrollerna e' på dom mest besvärliga ställen man kan tänka sig att få bilen. Oftast går det inte att köra fram utan man vinchar dit och tibaks etc. roligheter ;D

Publicerat

Fiske, se på fotboll o hockey, samla på skivor o filmer.

Publicerat

Sport i allmänhet, både att utöva och att titta på. Ska på Uppsala Hockey imorn, division 1. Säger väl det mesta......