Publicerat Februari 2, 200818 yr Författare Mina valpar väntas ju inom en vecka ju Inte vecka 8 ;D Kom gärna förbi om du är i faggorna :-* Lite hundsnack och en fika är ju alltid trevligt ;D
Publicerat Februari 2, 200818 yr Mina valpar väntas ju inom en vecka ju Inte vecka 8 ;D Kom gärna förbi om du är i faggorna :-* Lite hundsnack och en fika är ju alltid trevligt ;D Aha, attans. Jag som trodde att det var v8! Jadå, det är inte ofta en skåning är däruppe och härjar!
Publicerat Februari 2, 200818 yr Fast det är ju en bit kvar upp hit från dalarna Ja, men inte så farligt väl? Hur långt är det ungefär? Jag menar, jag har ju iallafall 90 mil dit jag ska från Skåne. Varför inte köra en bit till då när man väl är däruppe? ;D
Publicerat Februari 3, 200818 yr Ja, men inte så farligt väl? Hur långt är det ungefär? Jag menar, jag har ju iallafall 90 mil dit jag ska från Skåne. Varför inte köra en bit till då när man väl är däruppe? ;D En dagstripp t & r! ;D :-*
Publicerat Februari 3, 200818 yr Författare Ja, men inte så farligt väl? Hur långt är det ungefär? Jag menar, jag har ju iallafall 90 mil dit jag ska från Skåne. Varför inte köra en bit till då när man väl är däruppe? ;D Det är väl en dryga 40 mil till i alla fall
Publicerat Februari 3, 200818 yr Det är väl en dryga 40 mil till i alla fall Det är ju inget för en norrlänning, eller hur Jämta ??? ;D
Publicerat Februari 3, 200818 yr Äh, det är ju som till affären hemma i Skåne! Men du planerar att spara en valp?
Publicerat Februari 3, 200818 yr Författare Ja, jag vill ju gärna göra det, för framtida avel Man måste ju tänka framåt ;D
Publicerat Februari 3, 200818 yr Ja, jag vill ju gärna göra det, för framtida avel Man måste ju tänka framåt ;D Då får jag önska dig lycka till och så syns vi i valpyran!
Publicerat Februari 5, 200818 yr Ja då får väl jag också lägga mig i diskussionen ;D Vet om en intressant valpkull som ska födas slutet v.7/början v.8 På ul:et såg dom iaf 5valpar, men dom tittade inte så noga. Uppfödaren ville bara veta att det var fler än två iaf! Spännande!!! Hon är iaf tydligen väldigt tjock nu!