Publicerat November 16, 201510 yr Du är inte ensam faxe... Väntar på flighten ifrån Doha hem till Svedala och ser att mina 4 tyskar och laikan inte är med på listan... Du lär få köpa ett gäng wachtlar för att gå om svartråtte gänget;-)
Publicerat November 16, 201510 yr Å med all sannolikhet så adderas en tysk till imorgon:-D Nu får du hejda dig lite, du måste hinna med och baka oxå . För övrig så ligger vi lika nu om någon bara lägger in våra, sen så tror jag nog dina vist ligger med sen tidigare .
Publicerat November 16, 201510 yr Nu får du hejda dig lite, du måste hinna med och baka oxå . För övrig så ligger vi lika nu om någon bara lägger in våra, sen så tror jag nog dina vist ligger med sen tidigare . Nop, johnssons uppdatering så saknas mina 4 tyskar och v laika, kanske 5 tyskar till.. Så då blir det 35 eller 36;)Tror nog att listan skulle behövas revideras, en del är nog dessvärre borta...
Publicerat November 17, 201510 yr varför så många tyskar? man kan ju tro att ni är jaktidioter:) Det behövs många Tyskar för att klara av det EN Wachtel gör . Punkt i debatten .
Publicerat November 17, 201510 yr Nop, johnssons uppdatering så saknas mina 4 tyskar och v laika, kanske 5 tyskar till.. Så då blir det 35 eller 36;) Tror nog att listan skulle behövas revideras, en del är nog dessvärre borta... Visst skulle listan behövas uppdateras.
Publicerat November 17, 201510 yr Det är väl bara starta en ny lista och fylla på efterhand. Tråden startades ju 2008 så den lär ju inte vara aktuell! Jag kan börja så är det bara att fylla på! 2 Jaktlabradorer 1 Drever
Publicerat November 17, 201510 yr Bokstavs ordning tack . Då kommer mina Hundjävlar +:ar bara på . 1 Drever 4 Jakt Cockrar 4 Jakt Labbradorer 5 Wachtlar Ps: Nu leder vi hobbe, med riktiga hundar
Publicerat November 17, 201510 yr 1 Drever 1 irländsk röd setter 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 5 Wachtlar
Publicerat November 17, 201510 yr Självklart ska det vara i bokstavsordning Faxe! Förlåt mig gubbjä....eller kompis menar jag!
Publicerat November 17, 201510 yr 1 Drever1 irländsk röd setter 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 1 Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar[/
Publicerat November 17, 201510 yr Jaja jag trodde det var jakthundslista, ska jag ta bort jakthunden?
Publicerat November 17, 201510 yr Jaja jag trodde det var jakthundslista, ska jag ta bort jakthunden? Den var nästan för enkel, den bjuder jag på .
Publicerat November 17, 201510 yr Lägger till en Hamilton på nya listan. 1 Drever 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 1 Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar
Publicerat November 17, 201510 yr Lägger till mina jakt hundar.. 1 Drever 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 6Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 väst laika [emoji6]
Publicerat November 17, 201510 yr Lägger till mina jakt hundar:1 Drever1 Hamilton1 Irländsk röd setter4 Jakt Cockrar5 JaktLabradorer6Tysk Jaktterrier5 Wachtlar1 väst laika1 Strävhårig Vorsteh 1 Münsterländer - Wachtel blandning
Publicerat November 17, 201510 yr Kan ju bidra jag också med en jakthund, en promenadlimpa och ytterligare en fågelhund. Nu är det iallafall tre jakthundar bland fågelhundarna och grythundarna.....[emoji6]
Publicerat November 17, 201510 yr Kan ju bidra jag också med en jakthund, en promenadlimpa och ytterligare en fågelhund. Nu är det iallafall tre jakthundar bland fågelhundarna och grythundarna.....[emoji6] Har inte du en labbe också?Edit: såg bara att du inte lagt in labben, men det var ju för att du inte lagt in nån hund alls... Mea culpa
Publicerat November 17, 201510 yr Jag har ju bara en jakthund.... Gråhund!! Sen har jag två andra jyckar![emoji6]
Publicerat November 17, 201510 yr Kan ju bidra jag också med en jakthund, en promenadlimpa och ytterligare en fågelhund. Nu är det iallafall tre jakthundar bland fågelhundarna och grythundarna.....[emoji6] Kan man inte lägga in dem i lista så räknas de inte .
Publicerat November 17, 201510 yr Jag har ju bara en jakthund.... Gråhund!! Sen har jag två andra jyckar![emoji6] Jakthund och jakthund... Tror nog du kommer uppskatta en hund som kommer när du ropar. Men det är väl bra för de lokala bensinmackarna att du håller dig med lite "jakt"hundar också..
Publicerat November 17, 201510 yr Kändes som att det saknades en rovviltstövare, här kommer en smålänning som ännu inte fått kompanjon i en grythund - men snart förhoppningsvis! 1 Drever 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 1 Smålandsstövare 6Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 väst laika 1 Strävhårig Vorsteh 1 Münsterländer - Wachtel blandning Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk