Publicerat November 17, 201510 yr Jakthund och jakthund... Tror nog du kommer uppskatta en hund som kommer när du ropar. Men det är väl bra för de lokala bensinmackarna att du håller dig med lite "jakt"hundar också.. Har jag bara skjutit älgen, så kommer han på stört![emoji1]
Publicerat November 17, 201510 yr Kändes som att det saknades en rovviltstövare, här kommer en smålänning som ännu inte fått kompanjon i en grythund - men snart förhoppningsvis! 1 Drever 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 1 Smålandsstövare 6Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 väst laika 1 Strävhårig Vorsteh 1 Münsterländer - Wachtel blandning Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Vart hålls du och smålänningen?
Publicerat November 17, 201510 yr 1 Drever 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 1 Smålandsstövare 6Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 väst laika 1 Strävhårig Vorsteh 1 Münsterländer - Wachtel blandning 1 Gordon setter 1 Jämthund
Publicerat November 18, 201510 yr Vart hålls du och smålänningen?I Skellefteåtrakten, Västerbotten Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Publicerat November 18, 201510 yr I Skellefteåtrakten, Västerbotten Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Ok! Lite långt för en dagsjakt![emoji6]
Publicerat November 18, 201510 yr Ok! Lite långt för en dagsjakt![emoji6]Jo då ska det vara en bra jakt om man bara ska upp för en dag Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Publicerat November 18, 201510 yr 1 Drever 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 1 Smålandsstövare 6Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 väst laika 1 Strävhårig Vorsteh 1 Münsterländer - Wachtel blandning 1 Gordon setter 1 Jämthund 1 Jack russell
Publicerat November 18, 201510 yr Någon vänlig själ kan lägga till en tyskterrier och en gråhund på listan.? Jag lyckas inte kopiera listan med mobilfan nämligen... Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat November 18, 201510 yr Detta är en populär post. Någon vänlig själ kan lägga till en tyskterrier och en gråhund på listan.? Jag lyckas inte kopiera listan med mobilfan nämligen... Skickat från min D5803 via Tapatalk 1 Drever 1 Gordon setter 1 Gråhund 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 1 Jack russell 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 1 Jämthund 1 Münsterländer - Wachtel blandning 1 Smålandsstövare 1 Strävhårig Vorsteh 7 Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 väst laika Det grämer mig att lägga in en tysk till, men var så god .
Publicerat November 18, 201510 yr Från Danny.K: Tyskterriern Wilda och gråbollen Jason: De är inlaggda.
Publicerat November 18, 201510 yr Du som kan, lägg in 2 jämthundar! Med glädje . 1 Drever 1 Gordon setter 1 Gråhund 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 1 Jack russell 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 3 Jämthund 1 Münsterländer - Wachtel blandning 1 Smålandsstövare 1 Strävhårig Vorsteh 7 Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 Väst laika
Publicerat November 18, 201510 yr Finns det en kategori för byracka [emoji6] Hundpasset från Lettland säger Tax men det vete fan...
Publicerat November 18, 201510 yr Räknas Australian Cattledog med i detta sälskap? Tycker jag . De följer ju efter korna . Och tråden frågar ju bara vilka raser vi har. Och i denna tråd får vi skriva om olika raser .
Publicerat November 18, 201510 yr 1 Drever 1 Gordon setter 1 Gråhund 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 1 Jack russell 4 Jakt Cockrar 5 JaktLabradorer 1 Jämthund 1 Münsterländer - Wachtel blandning 1 Smålandsstövare 1 Strävhårig Vorsteh 7 Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 väst laika Det grämer mig att lägga in en tysk till, men var så god . Du behöver få lite motgångar ibland.
Publicerat November 18, 201510 yr Den som begriper sig på sånt, får gärna plussa på med en gråhund, en fauve och en labbe
Publicerat November 18, 201510 yr Den som begriper sig på sånt, får gärna plussa på med en gråhund, en fauve och en labbe Ingen tysk där, det fixar jag med glädje . 1 Basset Fauve 1 Drever 1 Gordon setter 2 Gråhund 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 1 Jack russell 4 Jakt Cockrar 6 JaktLabradorer 3 Jämthund 1 Münsterländer - Wachtel blandning 1 Smålandsstövare 1 Strävhårig Vorsteh 7 Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 Väst laika
Publicerat November 18, 201510 yr Fixar inte heller lägga in från mobilen just nu men en jaktlabb och en strävhår tax sen kanske tjejens hartokiga chihuahua får plats
Publicerat November 18, 201510 yr Den som begriper sig på sånt, får gärna plussa på med en gråhund, en fauve och en labbe Det är ju lätt som en plätt att göra det där själv. Markera o kopiera hela listan klistra in listan och sedan sätter du musmakören där du vill ha en ny rad för dina hundar o klickar enter så får du en ny rad. Så här t. ex. 1 Basset Fauve 1 Drever 1 Gordon setter 2 Gråhund 1 Hamilton 1 Irländsk röd setter 1 Jack russell 4 Jakt Cockrar 6 JaktLabradorer 3 Jämthund 1 Münsterländer - Wachtel blandning 1 Smålandsstövare 1 Strävhårig Vorsteh 7 Tysk Jaktterrier 5 Wachtlar 1 Väst laika Det var väl inte så svårt? Helt enastående att faxe klarar av det,