Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny 08 träff, TORSDAGEN DEN 8 MAJ, kl 18 -20.

Featured Replies

Publicerat
vafan ni får juh ta bussen 675:an eller nått å lyssna på hiphop sluddra ;),,jag ska köpa 1 kilo vax å infinna mig med en fanta i handen :D

Buss till tekniska, tunnebana in till t-centralen byte till någon slöddrig förortslinje där man blir robbbad. Tunnelbana iväg till.. samma ö som St Göran ligger på? Väl där mentalt uttröttad av umgänge med ruskigt sjuka människor med vax o fanta o andra skumma prylar.

Samma resa tillbaka fast denna gång kommer man inte att bli robbad på tunnelbanan utan nu kommer a-lagarna att lägga pantflaskor i knät på en där man ligger utslagen då de känner för en kollega i större nöd än dem själva.

Missar kliva av på T-centralen och blir i bästa fall utlöst på connex hittegods tre dagar senare av en förbannad Fru Lewander..

Hylsan, jag är SÅÅ på  ;D ;D

Mvh!

• Svar 127
  • Visningar 18,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
  • Författare
Kanske läge att kolla upp er 8)

Skall kolla om jag får för frun ;)

Du får väl be snällt.  ;D ;D ;D

Ta med lillgrabben, vetja.  8) 8) 8)

Publicerat

det skulle vara kul ;D

Publicerat

Vars ligger stället??

Jag är tvärkass på att hitta och följer helse essinge leden eller E4. dock så är en bilnavigator på ingående så det kanske löser sig  ;D

Publicerat

om det är nån från uppsala trakten som ska åka så skulle man väll få följa med ??? ;D ;D ;D

då ska ni få se en som kan skjuta som en krata om det inte går som man vill som det gjorde sist jag var och sköt ;D ;D

Publicerat
Vars ligger stället??

Jag är tvärkass på att hitta och följer helse essinge leden eller E4. dock så är en bilnavigator på ingående så det kanske löser sig  ;D

Gissar att även en Tierpare reder ut detta.......

post-1232-1204141554_thumb.gif

Publicerat
om det är nån från uppsala trakten som ska åka så skulle man väll få följa med ??? ;D ;D ;D

då ska ni få se en som kan skjuta som en krata om det inte går som man vill som det gjorde sist jag var och sköt ;D ;D

gäller komma väl innan utsatt tid så man kan skylla på nått ;)

meckel törs säga detta ställe ligger så nära essingeleden att toll och med du törs lägga i varningsblinkers och hoppa av vägen ett par timmar ;)

Publicerat

Ahaaa nu vat jag vart det ligger.........På söder  ;D Tack för kartan Jansson  ;D

Jag é på  ;D till 98%

Publicerat
Jättekul, Walle.

Det är bara att haka på, det finns alkoholfritt också.  ;) ;)

Hippen får ställa upp som målsman om det behövs.  ;D ;D ;D

Det är bara roligt om vi blir fler.

Okey, men vad kul då är jag med.

Publicerat
  • Författare

Lättast är att pakera under Essingeleden och använda apostlahästarna upp till Warfvingesväg eller ta Orientexpressen (Blå linjen) till Stadshagen, gå av längst fram (om man kommer från Fridhemsplanshållet), ta rulltrappan upp och gå vänster - vänster - vänster när man kommer ut på St göransgatan så är man på Warfvingesväg.

Kul att det ser ut att bli lite deltagare denna gång.  8) 8)

Publicerat
40 år är maxgränsen  ;D ;D ;D
Vilket påhopp ;D ;D
Publicerat
Gissar att även en Tierpare reder ut detta.......

men vart i detta land ligger det då ??? ??? ??? ;D

Publicerat

jag är på till 50%  ;D

Publicerat

Jag får det tyvärr svårt att komma redan 18 då jag kommer att sluta jobbet runt den tiden  :'(

Publicerat

vafan örjan jag kan ju inte då står på vildsvinsmässan i västerås............men jag får väll prata vildsvin där istället för i sthlm...

ha det gott där gubbs

Publicerat
  • Författare
Jag får det tyvärr svårt att komma redan 18 då jag kommer att sluta jobbet runt den tiden  :'(

Det är lugnt, det är ok med "dropp-in".

vafan örjan jag kan ju inte då står på vildsvinsmässan i västerås............men jag får väll prata vildsvin där istället för i sthlm...

ha det gott där gubbs

Vildsvinsmässa i maj?

Är inte den 8 mars?? Där för är du inte bjuden på rävklapp den 8 mars, pga mässan.  ;) ;) Sedan kan du ju aldrig sitta still på ett pass heller, Herr Rastlös.  8) 8) 8)

jag är på till 50%  ;D

Vilka 50 % tänkte komma?  ;D ;D

Över- eller underkroppen?  ;D ;D

Publicerat

Jo fan jag är några månader fel i tiden just nu he he he

men om det är i maj då kommer jag.......skriv upp mig omgående

Publicerat

Hylsan..

Kollat med hustrun här, hon hade inget bokat såvitt vi vet idag. Min tanke är då att hustrun kör mej och ev Walle till dej så åker vi med dej in till stockholmshelvetet.. Sen får vi se hur det blir vid hemgång, sover Wilda här hemma så kan nog hustrun hämta oss hos dej igen.. Tror det löser sig...

Mvh!

Publicerat
  • Författare

Ni kan ju plocka upp Dard på vägen.  ;) ;)

Publicerat
Vilka 50 % tänkte komma?  ;D ;D

Över- eller underkroppen?  ;D ;D

vet inte det får vi vilken del som kommer jag kan komma om det är några fler som ska åka från uppsala/tierp ;D

Publicerat
Hylsan..

Kollat med hustrun här, hon hade inget bokat såvitt vi vet idag. Min tanke är då att hustrun kör mej och ev Walle till dej så åker vi med dej in till stockholmshelvetet.. Sen får vi se hur det blir vid hemgång, sover Wilda här hemma så kan nog hustrun hämta oss hos dej igen.. Tror det löser sig...

Mvh!

Jag har nog någon av mina föräldrar som ändå inte kommer ha något bättre för sig den kvällen. Man vill ju inte hålla dom sysslolösa ;D ;D

Publicerat

>Dard...UpplandsVäsby  :o, oj oj, då är det bäst att man plockar bort navkapslar och gömmer mobiltelefonen så man

inte blir av med något...

>Hipshot

Låter som en bra idé och ber du snällt, klipper dig, låter mig vinna i skjuttävlingen och aldrig någonsin säger emot mig här på forumet

eller IRL så kan jag faktiskt köra upp dig på kvällen  :D

Publicerat

No way in hell!

Blir hustrun alt Walles parenteser  ;D ;D

Mvh!

Publicerat

Om det skall bokas bord och plats så är det bäst att du även bokar in Mr Roggman66  ;D

//Roger

Publicerat

Hello,

Jag är intresserad och kommer med största sannolikhet.

mvh

Björn