Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny 08 träff, TORSDAGEN DEN 8 MAJ, kl 18 -20.

Featured Replies

Publicerat
  • Författare
Om det skall bokas bord och plats så är det bäst att du även bokar in Mr Roggman66  ;D

//Roger

Boka bord?

Nänä, här är det barhäng som gäller.  ;D ;D

• Svar 127
  • Visningar 19k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Aha i så fall é det lugnt  ;D

Publicerat
  • Författare

Eftersom det är många som är medlemmar alt läser om jakt på flera forum skulle det vara roligt om det dök upp furomister från andra forum också.  ;D ;D ;D

Publicerat

ja för fan vi bjuder in adam skevstad så vi kan puckla på lite robsoftare å ta ner dom på jorden igen :D

Publicerat
ja för fan vi bjuder in adam skevstad så vi kan puckla på lite robsoftare å ta ner dom på jorden igen :D
;D ;D Du e för go
Publicerat

Adam är utestängd från Robsoft.

Publicerat

Tack och lov för det..

Mvh!

Publicerat
Tack och lov för det..

Mvh!

Ja! Jag förstår inte varför hans namn tas upp här, när det är vida känt att han blev utslängd ??? ??? ???

Publicerat
  • Författare

Det var nog 100 % ironi.  ;) ;) ;)

Publicerat
Det var nog 100 % ironi.  ;) ;) ;)

Jag kan tänka mig det.

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Nu börjar det närma sig den 8 maj, typ 3 veckor.

Ska bli skitkul, jag hoppas att många av er kan komma.

Mvh,

Örjan

Publicerat

Absolut! Ska bli skitskoj att träffa några medlemmar från jaktsidan. Men vi käkar först va, så tar ni några bira och sen blir det skjutsimulatorn. Då ligger mina odds något högre känns det som :rolleyes:

Hursomhelst så ska det bli grymt kul. Har ju inte träffat särskilt många personer härifrån utanför internet. Ska bli kul att se om dom är som man förväntat sig.

Publicerat

vi kanske får norrlänskt besök av antti å rille som ska ner å hämta en myrslok,så nog kanske det blir en samling riktigt dåliga historier med svängande armar kväll alltid :rolleyes:

Publicerat

Vore helt klart kul, ska kolla om det funkar.

Johka, om ni ska in så får ni gärna plocka upp mig på vägen, du vet ju var jag bor. Å ta med dig alla saker som du snodde sist..!!!!

Publicerat

Glöm det Matte, han har redan sålt dem för länge sen :D

Mvh!

Publicerat

Inbokat :D:o

Inser att även en desillusionerad byråkrat och fyrabarnsfar ibland måste "trampa stadens gator som en vanlig man"...

Skall bli kul!

Publicerat
Inser att även en desillusionerad byråkrat och fyrabarnsfar ibland måste "trampa stadens gator som en vanlig man"...

Desillusionerad/psykotisk? Jag menar varför vill man trampa stadens gator??? Nej bil från Roslagsmyllan till Vallentuna och därefter bil till etablisemanget. LSD från bilen till skyttet och därefter... HOPPSAN! Trodde simulator gick på Rio 24 grams trap :D:D

Kan man ta med egen pang? Fick tillbaka min nyservade bock igår och skulle behöva prova den lite.. :o

Mvh!

Publicerat
Glöm det Matte, han har redan sålt dem för länge sen :D

Mvh!

Typiskt Tierps Tattare...!!!!

Publicerat

Värsta sorten!!!!

:D

Mvh!

Publicerat
  • Författare
vi kanske får norrlänskt besök av antti å rille som ska ner å hämta en myrslok,så nog kanske det blir en samling riktigt dåliga historier med svängande armar kväll alltid :P

Det kan ju gå hursom helst med de Norrländska rävjägarna. -_-:D

Publicerat

pratade med dom om deras planer,,dom var blyga tyvärr men men tror dom skulle ha kört ihjäl mer folk än vi skulle kunna få ut meningar av dom :P

Publicerat

Hmmm... Detta låter som ett alldeles ypperlig idé.

Då man är färsk på forumet får man hoppas att det inte är "Sist in först ut" som gäller...

Jag är 32 men min sambo påstår att jag har kropp och kondition som en 42-åring. Är det inom åldersgränsen...?

Publicerat

Här är snubben med noll koll. ;) Trots att man läst igenom tråden x antal ggr var jag rätt stensäker på att det var nästa lördag träffen skulle ske. Var väl ren tur att man ringde hippen nyss så man fick det inbankat i skallen. Ska bli sååå mysigt :)

Publicerat
  • Författare
Hmmm... Detta låter som ett alldeles ypperlig idé.

Då man är färsk på forumet får man hoppas att det inte är "Sist in först ut" som gäller...

Jag är 32 men min sambo påstår att jag har kropp och kondition som en 42-åring. Är det inom åldersgränsen...?

Då är vi "kroppsligen" jämnåriga. :):)

Du är välkommen på torsdag.

Publicerat

Jag har hört att vid forumträffar som denna skall den forumist med flest barn bjudas på öl av samtliga övriga deltagare...jag har fyra och ni kan bjuda mig på vanlig lager :lol: