Publicerat Juni 17, 201016 yr Siddubarra.. Verkar finnas Åläningar överallt Själv är jag från Åland Sottunga och jagar rådjur, sjöfågel och älg.
Publicerat Juni 18, 201016 yr Författare Siddubarra.. Verkar finnas Åläningar överallt Själv är jag från Åland Sottunga och jagar rådjur, sjöfågel och älg. Kul kul
Publicerat Juni 18, 201016 yr Her Mattsson du får nog gör en ordentlig inventering av jaktsnackare från Åland...
Publicerat Juni 18, 201016 yr Författare Her Mattsson du får nog gör en ordentlig inventering av jaktsnackare från Åland... Vad menas? ^^
Publicerat Juni 18, 201016 yr Inget speciellt, bara kul att vet bakom vilka nicks det döljer sig Ålänningar.
Publicerat Juni 18, 201016 yr Landet med tusende öar och skär, danat ur havsvågors sköte. Åland, vårt Åland, vår hembygd det är. Dig går vår längtan till möte!
Publicerat Juni 18, 201016 yr Författare Inget speciellt, bara kul att vet bakom vilka nicks det döljer sig Ålänningar. De va väl de jag försökte med denna tråd när jag startade den ? Men det har ökat med ett tiotal sen dess tror jag .