Publicerat Mars 22, 200818 yr Nu när rävjakten är slut så får man lufta lill betan ner på byn o lägga lite arbete där Mvh.
Publicerat Mars 22, 200818 yr Författare Däremot en sak jag verkligen hatar(speciellt på morgonjakter innan min hjärna och mage har börjat samarbeta) är att maga ur rådjur.. spyr nästa varje gång Inget jag kan göra åt men dendär lukten får mig verkligen att må dåligt. Men jag trotsar detta och det har blivit mycket bättre. Pga detta har jag blivit ganska snabb på att ta ur djuren då jag håller andan medans jag gör det. Brukar bli lite halvblå innan jag är färdig men det tar sig Tycker att det luktar för jävligt helt enkelt. Men sen som sagt att peta i kulhålen och ta bilder på in o utgångshålen.. fan nästan bara därför jag jagar rådjur + att jag gillar killingsadel.. huuuhuhu va gött..
Publicerat Mars 22, 200818 yr Författare domdär 20procent nyttan är alltså typ predatorerna du fäller?
Publicerat Mars 22, 200818 yr domdär 20procent nyttan är alltså typ predatorerna du fäller? Jupp, men predatorerna står för största nöjet i jakten också. Jag lägger stordelen av min tid på den jakten. Fast denna säsongen har det gått riktigt, riktigt uselt för mig med all jakt...
Publicerat Mars 22, 200818 yr Författare första året jag jagar räv i år och jag måste få säga att om det inte är en dålig säsong i år så kommer jag nog inte att fortsätta i många till. för det har varit långt ifrån lätt att få några lockrävar i år...
Publicerat Mars 22, 200818 yr Nä, den här säsongen har det varit svårt att locka in rävarna, tror detta beror till stordelen på den usla vintern, och på att det är sork så innihelsike, åtminstonde här hos oss.