Publicerat Juli 23, 200818 yr ASAT pro är du någon återförsäljare av ASATs kläder? Nepp, men jag återfinns i deras PRO Staff lista! http://www.asatcamo.com Vad tänkte du då?
Publicerat Juli 23, 200818 yr låter najs det! aa nää jag tänkte beställa ett ifrån Lasse på BJkatalogen. Men jag skulle vilja veta om det verkligen är så bra. Tror inte att något annat är bättre, det är inte det. Men däremot så är ju dom flesta bilderna ganska arrangerade och tagna ur "rätt" vinklar för att få det att se så bra ut osv. Men det blir nog ett ASAT 3d camo till hösten. Hur fan ska man annars klara av bågjakten?
Publicerat Juli 23, 200818 yr Jag tycker cammot är riktigt bra!! Visst, det är ljust men det är ju så ett camo ska vara. Ett mörkt camo blir som en plump bara på några meter, man syns ännu bättre om man sitter det minsta "fel". När man jagar i gryning/skymning så är det precis som om att ett mörkt camo "suger åt sig" skuggorna och blir mörkare bara därför. Kika in här: http://www.jomic.net/asat Det är jag som tagit bilderna: 23, 24, 28, 29, 30 Hade kameran på ett stativ och skyndade mig att springa ut och ställa mig innan automatiken i kameran tog bilden. Ägnade ingen tid att söka upp ett "perfekt" ställe, alla cammon har ju ett sådant där man försvinner helt. Men det är ju inge roligt. Utan jag ville visa hur ASAT såg ut på andra ställen me! Sedan har jag ju även testat deras gömsle. En kille lånade mitt, på mindre än 1 timma efter de satt upp gömslet hade de grisar inne på 15 meters håll! Grisarna ägnade gömslet inte ens en blick, utan bara gjorde vad de gör bäst: Bökar.. Det är ju ändå rätt ok! Från Medium upp till XL 3D ställ har Lasse hemma men även gömslen!
Publicerat Juli 23, 200818 yr Säg vad ni vill! Men jag ska fan ha ett ASAT jag med. Tittade på bilderna och är grymt imponerad
Publicerat Juli 23, 200818 yr jafan. man ska ha pengar också.. haha.. Kan ju va en fördel! Fast om du köpt ASAT på en gång istället för en massa andra cammon för att passa in, så hade du haft råd med en massa annat kul!
Publicerat Juli 23, 200818 yr jonå visst visst fast mitt är ganska bra iallafall. inte mycket grönt där inte. hardwood 3d. typ brunt, grått o svart o lite grönt på "löven".
Publicerat Juli 23, 200818 yr Säg vad ni vill!Men jag ska fan ha ett ASAT jag med. Tittade på bilderna och är grymt imponerad vill också ha ett men det är de där med inkomsten