Publicerat Februari 16, 201016 yr Jag har en karelare som fyller 3 i sommar. Ögonlyst UA HD B Har gått prov i höst en 1a och nu blir det utställningar i vinter. Har parat honom med en tik från finland för 4 veckor sedan Pihtioja jeri heter min Mor kerrostalon Tamka Far Aamor
Publicerat Februari 16, 201016 yr Har vi jagat ihop ett par gånger i vinter? Fröseke och Åryd?Eller är jag ute en runda på cykeln igen. Hej! nä det tror jag inte att vi har, känner inte igen dom platsern som du skrev, så kanske tog du en liten runda på cykeln , men det gör ju inget! Är ju inte lätt att veta vilka alla här på forumet är.. Var håller du till annars då? Mvh / simon
Publicerat Februari 16, 201016 yr Hej! nä det tror jag inte att vi har, känner inte igen dom platsern som du skrev, så kanske tog du en liten runda på cykeln , men det gör ju inget! Är ju inte lätt att veta vilka alla här på forumet är.. Var håller du till annars då? Mvh / simon Norr om Växjö, Rottne.