Publicerat Maj 3, 200818 yr vårbocken och andra djur som lider av höga cesiumhalter avlivas och jakten på rådjur är juh lagd då dom är ute hela tiden..älgar,fiskar renar äre samma sak med, men älgarna tror jag inte skjuts utan mäts bara i områden efter den skjutits.varför man inte skjuter getter vet jag ej,men tanken är väl säkert god räven kommer aldrig få det värdet jag iaf tycker den borde få,så stångas i detta ämne gör man sig nog mer ovän än att komma fram till vettiga saker,vi fiskar juh gädda under och efter leken?är den oxå fel? du vet man kan göra detta meter snöre till 23meter om vi kommer till själva punkten att försvara varför vi jagar. sen ställer man frågan vem,varför och var på din fråga affe vill jaga sina rävar med hund i en by vars folk snarar,fällfångar,skjuter från åtel rävar så kommer man fram att du vill ha dina rävar för dig själv precis som alla andra,och kommer troligt vis bli tvungen att stå ut med det sitter en janne och envisas med att spela flöjt i skogen och skjuter injagnings rävar och tikar efter den 15mars..sen kan man juh istället tänka på att söder ut är det väldigt vanligt med så kallad "vårstädning" och sånt tycker jag verkligen borde göras till en skamfläck.. Hörrududu..det där var ett personligt påhopp!! Mvh Janne, som tycker lockjakten är det mest spännande som finns!
Publicerat Maj 3, 200818 yr Hörrududu..det där var ett personligt påhopp!! Mvh Janne, som tycker lockjakten är det mest spännande som finns! du är bara lyckligt oventande!