Publicerat Oktober 17, 200916 yr ................Får se vad jag hittar på // JägarNNNNNN Du köper en begagnad Browning. /T
Publicerat Oktober 17, 200916 yr Det blir definitivt nåt av syntet bara för att ha provat HUR hård behandling den tål men som sagt jag har inte tänkt stressa
Publicerat November 6, 200916 yr Nu är licensen inlämnad på denna: http://www.armsan.com/en/open_window/a612s.htm
Publicerat November 6, 200916 yr Jag är annars jävligt nöjd med min Carbo! Bössan funkar med allt från 20grams plugg till hemgjutna 30grams slug!
Publicerat November 6, 200916 yr Har du skjutit mkt plugg ? Har du shimsat den eller passade den direkt ?
Publicerat Juni 20, 201115 yr Författare Jag är annars jävligt nöjd med min Carbo! Bössan funkar med allt från 20grams plugg till hemgjutna 30grams slug! Hmm... Har du köpt en slugpipa, eller kör med helöppna choker & hoppas på det bästa? Har du skjutit mkt plugg ? Har du shimsat den eller passade den direkt ? Själv har jag skränkt med shims ganska ordentligt, men vet inte varför det är vidare intressant då alla är olikt skapta & vissa kanske skränker helt åt andra hållet än vad jag gjort.