Publicerat Maj 22, 200818 yr Har fått hem filmen, redan sett den 2ggr. Måste säga att den är riktigt bra. Nån jakttidning klagade lite på bildkvaliteten. Själv tycker jag att den är riktigt bra för att vara en RIKTIG jaktfilm.... Betydligt intressantare än en massa "vackra" bilder på ingenting som det är i vissa filmer...
Publicerat Maj 23, 200818 yr Har fått hem filmen, redan sett den 2ggr. Måste säga att den är riktigt bra. Nån jakttidning klagade lite på bildkvaliteten. Själv tycker jag att den är riktigt bra för att vara en RIKTIG jaktfilm.... Betydligt intressantare än en massa "vackra" bilder på ingenting som det är i vissa filmer... Vilken film var det? Har jag missat något?
Publicerat Maj 23, 200818 yr http://www.pnjakt.se/BSvensk-Bjornjakt-Nr1B/ Den här skulle jag tro att det är.
Publicerat Maj 23, 200818 yr http://www.pnjakt.se/BSvensk-Bjornjakt-Nr1B/Den här skulle jag tro att det är. Ok! Tack för svaret!
Publicerat Maj 23, 200818 yr Finns en trailer på jaktjournalens hemsida och den ser lovande ut:) Tack Erkon!
Publicerat Maj 23, 200818 yr Trodde också att jag skulle få mitt exemplar idag men attans. Får nog den på måndag!
Publicerat Maj 23, 200818 yr Trodde också att jag skulle få mitt exemplar idag men attans. Får nog den på måndag! Då har Du ju något att se fram emot på måndag! Jag slötittade på Fiskedrag på 4+ igår kväll ifrån Kamtjatka.Vilka fina nallar det var med i programmet som fiskade lax i älven där dom var fiskade. Härlig teknink anv. dom nallarna!
Publicerat Maj 23, 200818 yr Då har Du ju något att se fram emot på måndag! Jag slötittade på Fiskedrag på 4+ igår kväll ifrån Kamtjatka.Vilka fina nallar det var med i programmet som fiskade lax i älven där dom var fiskade. Härlig teknink anv. dom nallarna! JA nallar kan det där med laxfiske För att återgå till tråden så verkar detta vara en mycket intresant film blir att införskaffa den framöver.
Publicerat Maj 23, 200818 yr JA nallar kan det där med laxfiske För att återgå till tråden så verkar detta vara en mycket intresant film blir att införskaffa den framöver. Ja, verkligen! Jepp! Ska också försöka få tag på den.
Publicerat Maj 23, 200818 yr Författare Jo alltså det är en RIKTIG jaktfilm. inte en massa svammel med vybilder och sånt utfyllnadsmaterial. Kan rekommendera boken åxå. Har läst den redan och den är mycket informativ! Han ska släppa en Lojaktsfilm åxå å sen projekterar dom på en Björnjakt 2a till nästa vår. Alltså imponerande att ha filmat allt på en säsong faktiskt... På tonläget han har i björnkontakterna verkar det som att han har rätt bra koll på läget. Stressar inte upp sig i onödan...
Publicerat Maj 23, 200818 yr Funderar på att köpa filmen imorgon på tullgarn men vi får se vad som händer vad tycker ni ska jag köpa filmen
Publicerat Maj 24, 200818 yr Jag beställde min på jakto.se. har både boken och filmen. Jag köpte bara filmen, det är väl lite smålänning kvar i mig fortfarande!
Publicerat Maj 24, 200818 yr Jag beställde min på jakto.se. har både boken och filmen. Det gjorde jag också, har inte fått den ännu men det tar väl en tid innan den kommer till Finland.....skall bli mycket intressant att titta på filmen, ser ruskigt bra ut.
Publicerat Maj 24, 200818 yr Har oxå beställt den nu så man får den nog i veckan så har man nått å se fram emot
Publicerat Maj 24, 200818 yr Måste man nästan ha tror ni att man blir poppis om man köper den som morsdags present
Publicerat Maj 24, 200818 yr Författare Alltså morsan har sett min och tyckte den var riktigt bra.. Å hon är inte jägare.. Dock har hon väl blivit lite präglad efter att jag, brorsan, kusinen, farsan farbror å diverse kompisar diskuterar jakt mest hela tiden.. Köp den du i morsdagspresent!
Publicerat Maj 25, 200818 yr köpte filmen igår.. fick den signerad och allt dom sa att jag var den ända som har den signerad av dom
Publicerat Maj 26, 200818 yr Författare köpte filmen igår.. fick den signerad och allt dom sa att jag var den ända som har den signerad av dom DIVA!!
Publicerat Maj 30, 200818 yr inte sett filmen än, men läste boken igår...har jävligt svårt för böcker, men den här läste jag noga igenom på en gång...mycke intressant!! Helt klart ett hett boktips!! annat filmtips: "Löshundsjakt i norr" mkt bra älgjaktsfilm
Publicerat Juni 2, 200818 yr Äntligen fick man den <_< .......väntar bara på att man skall slippa hem och se den!
Publicerat Juni 3, 200818 yr Så nu har man sett den omtalade filmen, kommentar: - Helt ok film, förstår att dom försöker bredda tittarantalet med lite annat än jakt också.......nja...en 7:a