Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Svensk Björnjakt NR 1

Featured Replies

Publicerat

Har fått hem filmen, redan sett den 2ggr. Måste säga att den är riktigt bra. Nån jakttidning klagade lite på bildkvaliteten. Själv tycker jag att den är riktigt bra för att vara en RIKTIG jaktfilm.... Betydligt intressantare än en massa "vackra" bilder på ingenting som det är i vissa filmer...

Publicerat
Har fått hem filmen, redan sett den 2ggr. Måste säga att den är riktigt bra. Nån jakttidning klagade lite på bildkvaliteten. Själv tycker jag att den är riktigt bra för att vara en RIKTIG jaktfilm.... Betydligt intressantare än en massa "vackra" bilder på ingenting som det är i vissa filmer...

Vilken film var det? Har jag missat något?

Publicerat

Finns en trailer på jaktjournalens hemsida och den ser lovande ut:)

Publicerat
Finns en trailer på jaktjournalens hemsida och den ser lovande ut:)

Tack Erkon!

:)

Publicerat

Trodde också att jag skulle få mitt exemplar idag men attans. Får nog den på måndag!

Publicerat
Trodde också att jag skulle få mitt exemplar idag men attans. Får nog den på måndag!

Då har Du ju något att se fram emot på måndag! ;):D:rolleyes:

Jag slötittade på Fiskedrag på 4+ igår kväll ifrån Kamtjatka.Vilka fina nallar det var med i programmet som fiskade lax i älven där dom var fiskade. Härlig teknink anv. dom nallarna! :D:D

Publicerat
Då har Du ju något att se fram emot på måndag! ;):D:rolleyes:

Jag slötittade på Fiskedrag på 4+ igår kväll ifrån Kamtjatka.Vilka fina nallar det var med i programmet som fiskade lax i älven där dom var fiskade. Härlig teknink anv. dom nallarna! :D:D

JA nallar kan det där med laxfiske :D

För att återgå till tråden så verkar detta vara en mycket intresant film blir att införskaffa den framöver.

Publicerat
JA nallar kan det där med laxfiske :rolleyes:

För att återgå till tråden så verkar detta vara en mycket intresant film blir att införskaffa den framöver.

Ja, verkligen! ;)

Jepp! Ska också försöka få tag på den. :D

Publicerat
  • Författare

Jo alltså det är en RIKTIG jaktfilm. inte en massa svammel med vybilder och sånt utfyllnadsmaterial.

Kan rekommendera boken åxå. Har läst den redan och den är mycket informativ!

Han ska släppa en Lojaktsfilm åxå å sen projekterar dom på en Björnjakt 2a till nästa vår. Alltså imponerande att ha filmat allt på en säsong faktiskt... På tonläget han har i björnkontakterna verkar det som att han har rätt bra koll på läget. Stressar inte upp sig i onödan...

Publicerat

Funderar på att köpa filmen imorgon på tullgarn men vi får se vad som händer :D:D

vad tycker ni ska jag köpa filmen

Publicerat
  • Författare

Jag beställde min på jakto.se. har både boken och filmen.

Publicerat

Jag köpte bara filmen, det är väl lite smålänning kvar i mig fortfarande! :D

Publicerat

Det gjorde jag också, har inte fått den ännu men det tar väl en tid innan den kommer till Finland.....skall bli mycket intressant att titta på filmen, ser ruskigt bra ut.

Publicerat

Har oxå beställt den nu så man får den nog i veckan så har man nått å se fram emot :D:lol:

Publicerat

Måste man nästan ha :D tror ni att man blir poppis om man köper den som morsdags present :lol:

Publicerat
  • Författare

Alltså morsan har sett min och tyckte den var riktigt bra.. Å hon är inte jägare.. Dock har hon väl blivit lite präglad efter att jag, brorsan, kusinen, farsan farbror å diverse kompisar diskuterar jakt mest hela tiden..

Köp den du i morsdagspresent!

Publicerat

köpte filmen igår.. fick den signerad och allt ;)

dom sa att jag var den ända som har den signerad av dom :D:D

Publicerat
  • Författare
köpte filmen igår.. fick den signerad och allt :angry:

dom sa att jag var den ända som har den signerad av dom :huh::)

DIVA!! :rolleyes::mellow:

Publicerat

Mycket bra film!

Publicerat

RUSKIGT bra film har ni inte sett den ett tips, SE DEN

Publicerat

inte sett filmen än, men läste boken igår...har jävligt svårt för böcker, men den här läste jag noga igenom på en gång...mycke intressant!! Helt klart ett hett boktips!!

annat filmtips: "Löshundsjakt i norr" mkt bra älgjaktsfilm

Publicerat

Äntligen fick man den :mellow:<_< <_< .......väntar bara på att man skall slippa hem och se den!

Publicerat

Så nu har man sett den omtalade filmen, kommentar:

- Helt ok film, förstår att dom försöker bredda tittarantalet med lite annat än jakt också.......nja...en 7:a :)