Publicerat Maj 29, 200818 yr shit vad snabbt man kan fastna för saker alltså. Har i stort sett redan beställt bladerunnern nu.. Sen blir det bågjägarexamen o skicklighetsprov o saken e biff. Till på det ska jaktlaget övertalas att bågjakt is the shit! Tror dom kanske ändrar sig om dom får testa bågen på nästa möte? Om nu gubbarna orkar dra upp den vill säga ^^
Publicerat Maj 29, 200818 yr En jäkligt stor fördel med just Bladerunnern är, att du kan ställa styrkan på den med så stort spann, 40-70 pound, ( ända upp mot 90 pound, om man drar den i botten, har jag hört från en säker källa... ), så du kan ju ställa ner den på minimum åt farbröderna.
Publicerat Maj 29, 200818 yr Välkommen in i camoträsket , den som har flest camoflageställ när han dör vinner. Funderar på om det inte finns nån tandpasta i camo ifall man är täppt i näsan och måste andas genom munnen på jakten, mina kaffegula tänder lyser i buskarna /en annan camonörd...
Publicerat Maj 29, 200818 yr Välkommen in i camoträsket , den som har flest camoflageställ när han dör vinner.Funderar på om det inte finns nån tandpasta i camo ifall man är täppt i näsan och måste andas genom munnen på jakten, mina kaffegula tänder lyser i buskarna /en annan camonörd... :rolleyes:
Publicerat Maj 30, 200818 yr Författare Jag har även kallingar i camo , både långa o korta, Slå de om ni kan.
Publicerat Maj 30, 200818 yr Jag har även kallingar i camo , både långa o korta, Slå de om ni kan. HA!! Det har jag också, dessutom har jag cammo-tuggummin!
Publicerat Maj 30, 200818 yr HA!! Det har jag också, dessutom har jag cammo-tuggummin! You are sick!....sick i tell you
Publicerat Maj 30, 200818 yr Förstår inte vad du menar... Haha har du inte köpt dom där camo brillorna oxå kråkskräck? ser ju riktigt coola ut
Publicerat Maj 30, 200818 yr Haha har du inte köpt dom där camo brillorna oxå kråkskräck? ser ju riktigt coola ut Har funderat faktiskt..
Publicerat Maj 30, 200818 yr Författare HA!! Det har jag också, dessutom har jag cammo-tuggummin! Jag har oxå dom däringa konstiga tuggumina, jag har inte provat dom än. Tänkte spara dom tills i höst. Man kan nog köpa allt i camo, allt från varma gore-tex ställ, till riktigt läckra underkläder till flickvännerna. (eller om man gillar baby doll dressar, så kan man ha dom själv )
Publicerat Maj 30, 200818 yr förresten så har både pelle och kråkfjanten PM. Fast det kanske inte var så mycket att svara på.. minns inte vad jag skrev
Publicerat Maj 30, 200818 yr förresten så har både pelle och kråkfjanten PM. Fast det kanske inte var så mycket att svara på.. minns inte vad jag skrev Kråkfjant??? Å det ska man höra från en sillstrypande öbo! Jag har läst pm:et, hade tänkt svara men nu vete fan...
Publicerat Maj 30, 200818 yr sillstrypande öbo riktigt? du kan ju glömma fler pm från mig! nä men det var väl inte så mycket att svara på heller så vafan. pelle fick lite mer att bita i tror jag men jag har inte fått någe svar ännu. ? upptagen man.
Publicerat Maj 30, 200818 yr HA!! Det har jag också, dessutom har jag cammo-tuggummin! HHrrrmmmm.... Bodypaint...
Publicerat Maj 30, 200818 yr Haha har du inte köpt dom där camo brillorna oxå kråkskräck? ser ju riktigt coola ut Beställde sådana åt min far, kan tyvärr inte ha dem själv eftersom jag inte kan skjuta hagelbössorna med linser. Mönstret är som ett finmaskigt nät, på håll ser det homogent ut men nära så ser man igenom.
Publicerat Maj 31, 200818 yr HHrrrmmmm.... Bodypaint... Man får grunda lite med myggmedel först då Mvh.
Publicerat Maj 31, 200818 yr Hmm...Det verkar som om någon håller på att beställa en bladerunner? Det gör han helt rätt i, sillstryparn våran.. Jag skruvade upp min Bladerunner 4 varv i dag, fan vad jag önskar att jag hade en bågvåg nu, tror att den ligger runt 60 -65# nu, men jag vill inte tro, jag vill veta! Måste nog beställa en sån...
Publicerat Maj 31, 200818 yr Det gör han helt rätt i, sillstryparn våran.. Jag skruvade upp min Bladerunner 4 varv i dag, fan vad jag önskar att jag hade en bågvåg nu, tror att den ligger runt 60 -65# nu, men jag vill inte tro, jag vill veta! Måste nog beställa en sån... Ähh..gör som jag, skruva ner den i botten o hoppas på det bästa Får se hur min Airborne känns o dra? har hört att den ska va rejält tungdragen? Tur man är så stark