Publicerat Maj 31, 200818 yr Ähh..gör som jag, skruva ner den i botten o hoppas på det bästa Får se hur min Airborne känns o dra? har hört att den ska va rejält tungdragen? Tur man är så stark
Publicerat Augusti 11, 200818 yr Jag letar efter en ansiktsmask i camo.Det är modellen som sitter tajt över ansiktet, typ en strumpa. Var kan man hitta en sådan i Sverige? Någon som vet? Finns ofta enfärgade strumpor i skidbutiken...Camo vet jag dock inte du får klistra på ett löv. Köpte ett par i fjällen sist. Tar ingen plats, Varmt och skönt när de blåser snorkallt.
Publicerat Augusti 11, 200818 yr Lite lustigt!! Fleninge Jakt & Fritid har en sort såg jag idag... Spandoflage camo heter dom. En tillverkare som heter Rothco. Hel strumpa som man får klippa hål själv där man vill de ska vara.
Publicerat Augusti 19, 200818 yr hej, jag köpte en militärgrön Buff häromdagen - smidig att ha runt halsen och sedan dra upp över ansiktet under jakter där camouflagestället inte behövs. sitter överraskande bra och funkar med hörselskydden annars kan www.midwaysverige.com eller www.garderoben.se vara två sidor att leta på.
Publicerat Augusti 19, 200818 yr hej,jag köpte en militärgrön Buff häromdagen - smidig att ha runt halsen och sedan dra upp över ansiktet under jakter där camouflagestället inte behövs. sitter överraskande bra och funkar med hörselskydden annars kan www.midwaysverige.com eller www.garderoben.se vara två sidor att leta på. Använder ofta en camofärgad buff, skönt som halsduk när man inte använder den som tillfällig ansiktsmask. För de som inte vet vad en buff är så finns de t.ex. på www.addnature.com att beställa edit, fel adress