Publicerat Juli 7, 200817 yr Tackar, ja det ligger ju en del träning bakom det... Tror jag det! Har skjutit lite långbåge, och kan säga att jag är imponerad av er bedrift med dom träffarna, Stort grattis till det!
Publicerat Juli 7, 200817 yr ThomasMamre... MossboRobbin och Roggman tänker åka ner!.. så vi kan ta en tripp till Åland i höst!... Mvh Mamre!. Och jag är med i bilen ner till Sollebrunn också nu!
Publicerat Augusti 4, 200817 yr Då så!.. då var man godtjänd att jaga internationelt!.. .. hadde hen helt sjukt trevlig och rolig helg!.. tänk vad några killar med pilbågar kan ha kul!.. ett JÄTTE TACK till Svenska Bågjägar Förbundet för en väll anordnad kurs! ordning och reda samt mycket intresanta diskutioner och föredragshållare. vi hadde väldigt bra möjligheter att skjuta, ett litet extra tack till Stefan Skarp (S) och Kenth Hansson som stog ut med oss i tre nätter å två dagar!.. på lördag kväll tog kent med oss till Koberg för att titta på allt deras vilt!.. å jag säjer bara en sak!.. fy fan va vilt!.. dovhjort i tusental kronhjort å gris i Massor!.. på söndagen fick vi även äran att träffa Anders Friberg han som var självaste viltvårdaren på Koberg!.. å inte nog med de!.. de var han vi skulle skjuta upp för!.. han e en av swe duktigaste jägare å fäller flera tusen vilt om året, och han e oxå bågjägare!.. Mvh Mamre
Publicerat Augusti 4, 200817 yr Då så!.. då var man godtjänd att jaga internationelt!.. .. hadde hen helt sjukt trevlig och rolig helg!.. tänk vad några killar med pilbågar kan ha kul!.. ett JÄTTE TACK till Svenska Bågjägar Förbundet för en väll anordnad kurs! ordning och reda samt mycket intresanta diskutioner och föredragshållare. vi hadde väldigt bra möjligheter att skjuta, ett litet extra tack till Stefan Skarp (S) och Kenth Hansson som stog ut med oss i tre nätter å två dagar!.. på lördag kväll tog kent med oss till Koberg för att titta på allt deras vilt!.. å jag säjer bara en sak!.. fy fan va vilt!.. dovhjort i tusental kronhjort å gris i Massor!.. på söndagen fick vi även äran att träffa Anders Friberg han som var självaste viltvårdaren på Koberg!.. å inte nog med de!.. de var han vi skulle skjuta upp för!.. han e en av swe duktigaste jägare å fäller flera tusen vilt om året, och han e oxå bågjägare!.. Mvh Mamre Stort Grattis till IBEP, Thomas och alla ni andra. Låter som om ni har haft en toppen helg, är bara liite avis, men vissa av oss har ju inte tid med att springa på utbildningar utan måste jobba istället
Publicerat Augusti 4, 200817 yr Ja det var värkligen en trevlig och intresant helg och riktigt gött att man klarade det !!
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Ja jag kan bara skriva under på att det var en synnerligen välordnad och intressant kurs som SBJF anordnat. Proffsigt! Tyvärr räckte inte mitt skytte hela vägen för att klara kursen, men det var centimetrar som det handlade om, så lite mer träning så sitter den där. Jäkligt roligt hade vi också som sagt, Stort tack till alla ni som gjorde detta till en minnesvärd helg!
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Ja jag kan bara skriva under på att det var en synnerligen välordnad och intressant kurs som SBJF anordnat. Proffsigt!Tyvärr räckte inte mitt skytte hela vägen för att klara kursen, men det var centimetrar som det handlade om, så lite mer träning så sitter den där. Jäkligt roligt hade vi också som sagt, Stort tack till alla ni som gjorde detta till en minnesvärd helg! jepps!.. men hur lätt e de å träffa exakt där man ska med en båge som man köper på lördag kväll!.. för att sedan göra en uppskjutning dagen efter!.. .... så jag e övertygad om att du kommer klara de bara du får bekanta dej lite mer med beerbågen...
Publicerat Augusti 5, 200817 yr jepps!.. men hur lätt e de å träffa exakt där man ska med en båge som man köper på lördag kväll!.. för att sedan göra en uppskjutning dagen efter!.. .... så jag e övertygad om att du kommer klara de bara du får bekanta dej lite mer med beerbågen... Ja, det vart ju lite extremt det där, minst sagt... Men ser redan idag att det kommer att fixa sig nästa sväng.
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Jag tycker det var helt värdelöst Fan jag hade trott det skulle va internationellt med mål som giraff, elefant och flodhäst Va fasen man måste ju i alla fall ha en CHANS att träffa //Roggman66 (Fast det var en förbannat kul och givande kurs)
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Jag tycker det var helt värdelöst Fan jag hade trott det skulle va internationellt med mål som giraff, elefant och flodhäst Va fasen man måste ju i alla fall ha en CHANS att träffa //Roggman66 (Fast det var en förbannat kul och givande kurs) .. din båge går bara på storvilt...
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Indianer Jepp! Nästa kurs blir ITEP... International Tomahawk Education Program!
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Jag tycker det var helt värdelöst Fan jag hade trott det skulle va internationellt med mål som giraff, elefant och flodhäst Va fasen man måste ju i alla fall ha en CHANS att träffa //Roggman66 (Fast det var en förbannat kul och givande kurs) ja man saknade den 3d aligator figuren helt klart
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Jepp! Nästa kurs blir ITEP... International Tomahawk Education Program! ***ASG***
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Ha ha, med tomahawk...........då skaru se att jag skär av mig handleden..........faaan jag träffar ju inte en lada.........inneifrån inte ens med målsökande
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Ha ha, med tomahawk...........då skaru se att jag skär av mig handleden..........faaan jag träffar ju inte en lada.........inneifrån inte ens med målsökande .. men vi älskar dej än då Roggman!..
Publicerat Augusti 5, 200817 yr Ha ha, med tomahawk...........då skaru se att jag skär av mig handleden..........faaan jag träffar ju inte en lada.........inneifrån inte ens med målsökande
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.