Publicerat Juni 12, 200817 yr i går kväll blidde det mer skytte me den nya bågen!.. MossboRobbin kom över för lite övning han oxå!.. plockade fram 2D vildsvinet å övade lite praktiskt jakt skytte i olika stälningar!... ..å för att göra det lite mer jaktmässigt började vi smyga bland buskarna i från olika viklar å avstånd ... tur ingen såg oss när vi lekte .. då skulle nog dom där killarna i vita bilen med tröjan med långa armar som knyts bakom ryggen komma!.. ... tur man har barnasinnet kvar!.. nästa gång får man väll dra på sej lövcamot.... men får väll vänta tills frun jobbar nästa gång!.. Mvh Mamre!.. He he klockren. Mvh.
Publicerat Juni 12, 200817 yr Författare Låter härligt det där thomas. Fortfarande nöjd med bågen då? jepps!.. jag e verkligen tok nöjd!... Pelle gjorde ett bra val till mej utifrån vad jag hadde för önskemål!.. . Mvh
Publicerat Juni 12, 200817 yr i går kväll blidde det mer skytte me den nya bågen!.. MossboRobbin kom över för lite övning han oxå!.. plockade fram 2D vildsvinet å övade lite praktiskt jakt skytte i olika stälningar!... ..å för att göra det lite mer jaktmässigt började vi smyga bland buskarna i från olika viklar å avstånd ... tur ingen såg oss när vi lekte .. då skulle nog dom där killarna i vita bilen med tröjan med långa armar som knyts bakom ryggen komma!.. ... tur man har barnasinnet kvar!.. nästa gång får man väll dra på sej lövcamot.... men får väll vänta tills frun jobbar nästa gång!.. Mvh Mamre!.. Skönt att höra, att det finns fler med barnasinnet kvar. Vet inte hur många gånger som min fru, har himmlat med ögonen, ruskat på huvudet och mummlat något ohörbart, för att sedan gå därifrån. Men det skiter jag i, för jag har roligt.
Publicerat Juni 12, 200817 yr haha jodu pelle man känner igen dedär.. allt som har med jakt o göra är bara paller i min bekantskapskrets ögon också.. Ska fara o köpa ett 20tal övningspilar imorrn när bågen kommer o fara o leka lite efter inskjutning Ang mamban får jag väl köpa den om ett år thomas när du tröttnat på din o jag tröttnat på min Nä men skitkul att du hittat en båge som passar i smaken!
Publicerat Juni 12, 200817 yr Författare haha jodu pelle man känner igen dedär.. allt som har med jakt o göra är bara paller i min bekantskapskrets ögon också.. Ska fara o köpa ett 20tal övningspilar imorrn när bågen kommer o fara o leka lite efter inskjutning Ang mamban får jag väl köpa den om ett år thomas när du tröttnat på din o jag tröttnat på min Nä men skitkul att du hittat en båge som passar i smaken! du har å växa i Bladrunnern de kan jag lova dej!.. bara den passar din skjutstil!.. å känner ja mej sj rätt så blir de byte av båge några ggr till!... MVh
Publicerat Juni 12, 200817 yr du har å växa i Bladrunnern de kan jag lova dej!.. bara den passar din skjutstil!.. å känner ja mej sj rätt så blir de byte av båge några ggr till!... MVh Du ska inte byta så mycket Thomas du ska göra som jag......köpa fler
Publicerat Juni 12, 200817 yr Författare Du ska inte byta så mycket Thomas du ska göra som jag......köpa fler .. delar din åsikt!... men min fru gör tyvärr inte de!.. Mvh
Publicerat Juni 12, 200817 yr .. delar din åsikt!... men min fru gör tyvärr inte de!.. Mvh Hehe...misstänkte det
Publicerat Juni 12, 200817 yr Författare Hehe...misstänkte det när man kommer till sådana viktiga saker så saknar dom förstålse!.. vilket förvånar mej!.. .. dom förstår juh att barnen behöver nya skor!.. .. MVh
Publicerat Juni 12, 200817 yr när man kommer till sådana viktiga saker så saknar dom förstålse!.. vilket förvånar mej!.. .. dom förstår juh att barnen behöver nya skor!.. ..MVh SKOR!!?? Inte behöver dom skor int! Måste ju förstå att pappa BEHÖVER några fler pilbågar. När jag var liten så var vi glada om vi fick några gamla Östgöta korrespondenten fast tejpade runt fötterna. Innan vi gick dom 14 milen till skolan, å då ska ni veta att detta var på vintern under full snöstorm o 53-.
Publicerat Juni 12, 200817 yr Författare SKOR!!??Inte behöver dom skor int! Måste ju förstå att pappa BEHÖVER några fler pilbågar. När jag var liten så var vi glada om vi fick några gamla Östgöta korrespondenten fast tejpade runt fötterna. Innan vi gick dom 14 milen till skolan, å då ska ni veta att detta var på vintern under full snöstorm o 53-. ... *asg* ...
Publicerat Juni 14, 200817 yr SKOR!!??Inte behöver dom skor int! Måste ju förstå att pappa BEHÖVER några fler pilbågar. När jag var liten så var vi glada om vi fick några gamla Östgöta korrespondenten fast tejpade runt fötterna. Innan vi gick dom 14 milen till skolan, å då ska ni veta att detta var på vintern under full snöstorm o 53-. Tejpade???? Jag fick inte ens tejp till mina tidningar! Tejp! De e lyx!
Publicerat Juni 14, 200817 yr Tejpade???? Jag fick inte ens tejp till mina tidningar! Tejp! De e lyx! Det var den enda lyxen vi hade. Berättade jag att vi bodde i en sjö? och bara fick kallt grus att äta, o när vi kom hem så fick vi stryk av far med kökskniven
Publicerat Juni 16, 200817 yr i går kväll blidde det mer skytte me den nya bågen!.. MossboRobbin kom över för lite övning han oxå!.. plockade fram 2D vildsvinet å övade lite praktiskt jakt skytte i olika stälningar!... ..å för att göra det lite mer jaktmässigt började vi smyga bland buskarna i från olika viklar å avstånd ... tur ingen såg oss när vi lekte .. då skulle nog dom där killarna i vita bilen med tröjan med långa armar som knyts bakom ryggen komma!.. : tur man har barnasinnet kvar!.. nästa gång får man väll dra på sej lövcamot.... men får väll vänta tills frun jobbar nästa gång!.. Mvh Mamre!.. Tur man aldrig blir vuxen ...hehe , kul va det , måste säga att man blev lite avis på bågen , det va värkligen ett j*vla dra i den!!!
Publicerat Juni 16, 200817 yr Det var den enda lyxen vi hade.Berättade jag att vi bodde i en sjö? och bara fick kallt grus att äta, o när vi kom hem så fick vi stryk av far med kökskniven Mvh.
Publicerat Juni 18, 200817 yr det är bara att grattulera till ny bågen tomas. har inte varit här på ett tag, och i natt sticker jag till skåne för att para hunden igen!!!!!! hoppas det biter denna gången! mvh. samme
Publicerat Juni 18, 200817 yr det är bara att grattulera till ny bågen tomas. har inte varit här på ett tag, och i natt sticker jag till skåne för att para hunden igen!!!!!! hoppas det biter denna gången!mvh. samme Har du tid o möjlighet så är du välkommen till västervik för en kopp kaffe Samme
Publicerat Juni 18, 200817 yr Det skulle vara jätte roligt! ska försöka att få till det när jag åker hem, för jag sticker i natt nån gång för att slippa all trafik, skulle jag kunna få ditt nr igen? jag har 070-7213381 slå en signal så fort som möjligt samme
Publicerat Juni 18, 200817 yr Det skulle vara jätte roligt! ska försöka att få till det när jag åker hem, för jag sticker i natt nån gång för att slippa all trafik,skulle jag kunna få ditt nr igen? jag har 070-7213381 slå en signal så fort som möjligt samme 070-6804746 hem: 0490-14639 går av sent ikväll, sedan är jag ledig, så de passar bra när som
Publicerat Juni 18, 200817 yr Ahaa du bor I Västervik! Jag trodde du bodde norr om min kåk............ Mellan Helgenäs och Valdemarsvik!? Vi får väl träffs när jag är nere och packar prylar? //Roggman66
Publicerat Juni 18, 200817 yr Ahaa du bor I Västervik! Jag trodde du bodde norr om min kåk............ Mellan Helgenäs och Valdemarsvik!?Vi får väl träffs när jag är nere och packar prylar? //Roggman66 Helt klart! Du kan väl höra av dig när du är i krökarna, o telefon numren har du ovanför
Publicerat Juni 18, 200817 yr Absolut! Jag åker nog ner en sväng i Juli. Men jag hörde att du tänkt dig en tripp till Månkarbo, så vi syns nog tidigare då Jag flyttar ju nu, 3 lass har redan gått och ett 4:e i morgon puh //Roger