Publicerat Juni 30, 200817 yr Ja nu är alla komponenter klara utom den tactical bolt knoben som christer ska få hjälpa mig med men först måste bössan komma non gång i oktober skulle den dimpa ner i torsbo o kärleken till 243an är gedigen så det blev en Remington sps varmint i den fina kalibern så Shults & Larsen bössan blir in bytt retar mig så på det långa patronläget o pipan som inte är grov nog annars är bössan mycke bra kanske jag gör en tabbe men retar man sig på nog på bössan så funkar det inte sån är jag Lånar en bild från sniper centralen på hur den kan se ut bössan med min zeiss 6-24x56 o Picatinny rail från EGW som jag köpte av exabit kanon spara en bra slant där Så här kommer slutstycket o se ut när tactical bolt knoben är monterad låna Johan H bössa som referens Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Ja nu är alla komponenter klara utom den tactical bolt knoben som christer ska få hjälpa mig med men först måste bössan komma non gång i oktober skulle den dimpa ner i torsbo o kärleken till 243an är gedigen så det blev en Remington sps varmint i den fina kalibern så Shults & Larsen bössan blir in bytt retar mig så på det långa patronläget o pipan som inte är grov nog annars är bössan mycke bra kanske jag gör en tabbe men retar man sig på nog på bössan så funkar det inte sån är jag Lånar en bild från sniper centralen på hur den kan se ut bössan med min zeiss 6-24x56 o Picatinny rail från EGW som jag köpte av exabit kanon spara en bra slant där Så här kommer slutstycket o se ut när tactical bolt knoben är monterad låna Johan H bössa som referens Mvh. Ser ju bra ut, bara synd att det är syntetkolv på den.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Ser ju bra ut, bara synd att det är syntetkolv på den. Ja men den kommer o bytas ut till en annan syntetkolv Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Ja men den kommer o bytas ut till en annan syntetkolv Mvh. Blä till syntetkolvar! Får ju ingen känlsa i bössan.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Blä till syntetkolvar! Får ju ingen känlsa i bössan. He he plasts paddel är fina grejer Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Grattis till en fin pang kompis! Hyfsad tub du smyckar den med också må jag säga, bäva månde rödpäls nu... Och plast är grejer det!
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Grattis till en fin pang kompis!Hyfsad tub du smyckar den med också må jag säga, bäva månde rödpäls nu... Och plast är grejer det! :D Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Flex, vad har du tänkt dig för kikare till denna skapelse? Bortsett från att du med den drucknes envetenhet håller fast vid att bössan skall kamras i 243 win så blir det nog alldeles förträffligt //Henrik
Publicerat Juni 30, 200817 yr Äntligen Flexen så har du sett ljuset och insett att riktiga grejor kommer från andra sidan pölen :D SPS-bössorna är väl lika toksvarta som LTR-vapnen....jag säger bara "Once you go black you never go back" En till i min kära Remingtonfamilj underbart! /Micke
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Stilig bössa Flex Hoppas att du skjuter nån räv om 32 dagar Det får vi hoppas men bössan kommer inte förrän oktober Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Flex,vad har du tänkt dig för kikare till denna skapelse? Bortsett från att du med den drucknes envetenhet håller fast vid att bössan skall kamras i 243 win så blir det nog alldeles förträffligt //Henrik He he tack Henrik toppar med zeiss 6-24x56 Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Äntligen Flexen så har du sett ljuset och insett att riktiga grejor kommer från andra sidan pölen SPS-bössorna är väl lika toksvarta som LTR-vapnen....jag säger bara "Once you go black you never go back" En till i min kära Remingtonfamilj underbart! /Micke :D Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Finns den i vänster för du var väl vänsterskytt Flex ?? Ja stämmer Ari o den fans i 243 The king i klass 2 Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Ja stämmer Ari o den fans i 243 The king i klass 2 Mvh. Jasså!! vet du alls i vilka kalibrar den finns å få tag i vänsterutförande? Pris? Var kan jag se en bild på hela bössan? Mycket frågor men man blev ju sugen
Publicerat Juni 30, 200817 yr Flex, tyvärr drabbades jag uppenbarligen av tillfällig sinnesförvirring när jag skrev mitt inlägg Det jag ville fråga var vilken stock du tänkt dig, eftersom du skrev att även den nya stocken skulle vara syntet... Med en klädsam rodnad, //Henrik
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Jasså!! vet du alls i vilka kalibrar den finns å få tag i vänsterutförande? Pris?Var kan jag se en bild på hela bössan? Mycket frågor men man blev ju sugen Kolla här Ari så ser du vilka bössor som fins i vänsterutförande http://www.remington.com Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Flex, tyvärr drabbades jag uppenbarligen av tillfällig sinnesförvirring när jag skrev mitt inlägg Det jag ville fråga var vilken stock du tänkt dig, eftersom du skrev att även den nya stocken skulle vara syntet... Med en klädsam rodnad, //Henrik He he gör inget har hänt mig flera gånger En sån här H-S hadde jag tänkt när pengarna fin men hur jag ska få hem den vet jag ej för min engelska är kass o sen äger jag inget kontokort Eller en sådan här MCS-T Mvh.
Publicerat Juni 30, 200817 yr o sen äger jag inget kontokort Skaffa E-kort genom Swedbank. Det är ett virtuellt kreditkort. Busenkelt, speciellt om du redan är kund hos Swedbank, då anmäler du dig bara på deras hemsida.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Då får man väl gratulera då Ska bli kul att se om den skjuter bra! Mvh Micke
Publicerat Juni 30, 200817 yr Läckert Jonas!!!!....rätt avis på dig nu! synd bara på kalibern....men du vet.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Läckr bilder på stockarna Flex blev lite avis på den bössan. kanske köper mej en egen och gör cammo målningen själv
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Tackar tackar grabbar Sajmon är inte kund där gillar inte o va otrogen Firefox det ska bli kul o se om den skjuter bra det borde den göra det är ju en 243 Fredde tackar storviltsjägaren det låter som en fin ide då jag gärna ser camo Mvh.