Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Min nya räv bössa

Featured Replies

Publicerat

Manners har nog kortare leveranstid än HS. Sen finns det ju mail och svensk-engelska lexikon :lol:

Publicerat
  • Författare
Manners har nog kortare leveranstid än HS. Sen finns det ju mail och svensk-engelska lexikon :lol:

He he ja fast det är nog enklare o be non hjälpa mig käns säkrare så :D

Mvh.

Publicerat

Flex,

Om du är intresserad är det bara att höra av dig när det är dags så skall jag hjälpa dig med korrespondens till USA och att genomföra affären.

//Henrik

Publicerat
  • Författare
Flex,

Om du är intresserad är det bara att höra av dig när det är dags så skall jag hjälpa dig med korrespondens till USA och att genomföra affären.

//Henrik

He he klockrent Henrik du var min kandidat nr 1 som jag hadde i tankarna o tänkte fråga :lol: så jag kommer o höra av mig längere fram sen när det börjar bli dax tackar på förhand :D

Mvh.

Publicerat

Tänk att du äntligen såg ljuset och köpte ett amerikanskt spett Flex!

Grattis och bäva månde rävarna. :D;)

Publicerat
  • Författare
Tänk att du äntligen såg ljuset och köpte ett amerikanskt spett Flex!

Grattis och bäva månde rävarna. :D;)

Ja det är meningen o bygga vidare på sen det enda man kan klaga på lite är väll slutstyckes gången är ju inte som på 1900an o C-L bössan

Men nu har jag hittat hem tror jag :D

Mvh.

Publicerat
Ja nu är alla komponenter klara utom den tactical bolt knoben som christer ska få hjälpa mig med men först måste bössan komma non gång i oktober skulle den dimpa ner i torsbo o kärleken till 243an är gedigen så det blev en Remington sps varmint i den fina kalibern så Shults & Larsen bössan blir in bytt retar mig så på det långa patronläget o pipan som inte är grov nog annars är bössan mycke bra kanske jag gör en tabbe men retar man sig på nog på bössan så funkar det inte sån är jag :D

Lånar en bild från sniper centralen på hur den kan se ut bössan med min zeiss 6-24x56 o Picatinny rail från EGW som jag köpte av exabit kanon spara en bra slant där :D

diavari3.jpg

Så här kommer slutstycket o se ut när tactical bolt knoben är monterad låna Johan H bössa som referens B)

badgerknob.jpg

Mvh.

Tjena!

Har en del ammo (243) för den som är intresserad. (Norma & Lapua)

Pm mig om intresse finns!!!

Mvh grävUppland.....

Publicerat

Blir nog en kanonbössa Flex. Går lite i samma tankar, men sneglar mer på en LTR eller VRT i kal 223. Grattis ialla fall till ett bra bössköp. Erik

Publicerat
  • Författare
Blir nog en kanonbössa Flex. Går lite i samma tankar, men sneglar mer på en LTR eller VRT i kal 223. Grattis ialla fall till ett bra bössköp. Erik

Tackar Alfons :D

Mvh.