Publicerat Juli 25, 200817 yr o sen är jag lite handikappad när det gäller resande osv. så sickboy får fan möta mig i stockholm o hålla mig i handen på väg ner!
Publicerat Juli 25, 200817 yr o sen är jag lite handikappad när det gäller resande osv. så sickboy får fan möta mig i stockholm o hålla mig i handen på väg ner! Inga problem, vi fixar en sån där sele till dig oxå, som föräldrarna har kopplade till sina ungar
Publicerat Juli 25, 200817 yr Författare Jag har nu skickat ett PM till Schaman, få se om det kommer fram, eller ska jag skicka iväg en brevduva som han får skjuta ner med en flu-flu (i Åland får dom hålla på med sånt)
Publicerat Juli 25, 200817 yr verkar som att något inte klaffar med våra PM. Fortfarande inte fått något. men plinka ner ett mail istället då? carladam86@hotmail.com ang brevduvan.. jag har inte Ibep ännu så jag får inte ens skjuta möss om jag så vill..
Publicerat Juli 25, 200817 yr Författare En liten aptitretare När skottläget väl kommer är det inte alltid så lätt att välja "offer" och det är bra att ha en lättdragen båge. Se på filmen gjord på "La Quesera" http://video.aol.com/video-detail/la-quesera/1720996140 Mvh Risto
Publicerat Juli 26, 200817 yr Författare Några bilder på boendet. Upplägget på djuren i "paraden" inte estetiskt bland dom bästa som jag har sett. Man jag kommer ihåg att vi hade bråttom till kvällsmaten.
Publicerat Juli 31, 200817 yr Författare En plats kvar! P.g.a missförstånd har det blivit plötsligt en plats ledig i grupp 2(group Liberty), så hugade spekulanter, hör av er. Mvh Risto
Publicerat Juli 31, 200817 yr En plats kvar!P.g.a missförstånd har det blivit plötsligt en plats ledig i grupp 2(group Liberty), så hugade spekulanter, hör av er. Mvh Risto Group liberty
Publicerat Juli 31, 200817 yr Författare Group liberty En viss mobbning av minoriteter kan förekomma, men det finns gott om tid att uppgradera sig till rätt båge.
Publicerat Juli 31, 200817 yr En viss mobbning av minoriteter kan förekomma, men det finns gott om tid att uppgradera sig till rätt båge. Det sa jag åt honom också, för ett par dagar sen!