Publicerat Augusti 11, 200817 yr Den bästa pipan om man bara ska ha en tuta enl gurun Lindroth är den här Peewee Crit´n Call eller vad den heter. Köpte min av honom på mässan, tycker den låter bra och ffa är variationsmöjligheterna stora.. Mvh!
Publicerat Augusti 11, 200817 yr Snälla hipshot, kan du inte göra dessa lud med pussmunnen, filma och lägga ut här
Publicerat Augusti 11, 200817 yr Snälla hipshot, kan du inte göra dessa lud med pussmunnen, filma och lägga ut här Ahh kom igen nu... ljudfil bara... Spela in med mobilen och posta!!
Publicerat December 31, 201510 yr Då har man införskaffat en muspipa. Din signatur är den bästa jag sett på ett jaktforum! Sorry att jag kapade tråden för detta, men det kanske är dags att väcka upp denna igen Om jag skall kommentera angående rävlock, jag har haft flyt med Nordik Crying Bird, lockade in och sköt två rävar på mina två första försök med den! Har i höst skaffat en Hubertus muspip, men än har inte ett enda djur visat intresse, inte ens när jag sett räven... Jag kanske blåser fel i den. Någon som har länk till ljudfil eller video? /Micke B